
BSc in
BSc Honours International Tourism Management Middlesex University Dubai

Introduksjon
Studiet gir studentene en teoretisk og anvendt forståelse av internasjonal turisme, med vekt på følgende elementer: egenskaper ved turister; turistatferd og etterspørsel; turisme produkter og forsyning; og det bredere forretningsmiljøet der turismen opererer. Programmets innhold oppmuntrer studentene til å tilegne seg sentrale overførbare ferdigheter, inkludert analytisk tenkning og problemløsning, sammen med evnen til å jobbe effektivt i team og være i stand til å presentere og kommunisere ledelsesideer med selvtillit. Faginnholdet oppmuntrer studentene til å identifisere en rekke utfordringer for industrien: innovasjoner innen teknologi; strategier for turisme; progressive planleggings- og politiske direktiver; nye metoder for markedsføring, merkevarebygging og re-branding; operasjonell og strategisk bevissthet, inkludert bevissthet om andre undersektorer (spesielt gjestfrihet og arrangementer); ideer for bedriftsinnovasjon; endre holdninger til bruk av miljøet; og målrettede tilnærminger til kundebehandling. Programmet vil utvikle studentenes intellektuelle evner, spesielt kritisk evaluering, syntese, begrunnet argumentasjon og forskning, som alle spiller en viktig rolle i å oppmuntre studenter til å bli autonome elever.
Hvorfor studere International Tourism Management?
Studiet gir studentene en teoretisk og anvendt forståelse av internasjonal turisme, med vekt på følgende elementer: egenskaper ved turister; turistatferd og etterspørsel; turisme produkter og forsyning; og det bredere forretningsmiljøet der turismen opererer. Programmets innhold oppmuntrer studentene til å tilegne seg sentrale overførbare ferdigheter, inkludert analytisk tenkning og problemløsning, sammen med evnen til å jobbe effektivt i team og være i stand til å presentere og kommunisere ledelsesideer med selvtillit.