Bachelor i bedriftskommunikasjon
Miguel Torga Institute of Higher Education (ISMT)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Coimbra, Portugal
Språk
Portugisisk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
6 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Siden dette programmet undervises utelukkende på portugisisk, må kandidatene kunne snakke og skrive portugisisk eller være villige til å lære språket.
De generelle målene for denne syklusen av studier er: å lære teknikker i skrift, audiovisuelt, protokoll, undersøkelser og digitale produksjoner for analytiske tilnærminger i profesjonelle sammenhenger; å kjenne grunnleggende, modeller og teorier innen markedsføring, kommunikasjonsvitenskap og samfunnsvitenskap som fremmer praktisk anvendelse av forretningskommunikasjonsteknikker; å forstå, kjenne til og anvende metoder, teknikker og instrumenter for PR, reklame og markedsføring; å utvikle ferdighetene til å innovere kreativt i ulike organisatoriske miljøer og kommunikasjonssituasjoner; å utvikle ferdigheter for å løse problemer og for å ta tekniske avgjørelser innen utdanningsområdet og fremtidig fagområde; å fremme presentasjon og debatt av ideer, konsepter, spørsmål og problemer som er iboende til løsningene funnet som en del av praktisk anvendelse av teknisk kunnskap.
Opptak
Galleri
Karrieremuligheter
- Markedsføringsledelse
- PR
- Bilderådgiver
- Kommunikasjonssjef
- Presseansvarlig og protokoll
- Markedsanalytiker
- Kreativ annonsering
- Regnskap
- Produsent Annonsør
- Grafikk produsent
- Medieforsker
- Medieplanlegger: Mediemonitor