
BSc in
Bachelor of science i byggeteknikk og ledelse
Mapúa Institute of Technology

Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Introduksjon
Dette programmet er en kombinert studie av grunnleggende sivil ingeniør-og konstruksjonsledelseskurs. Nyutdannede skal være kunnskapsrik på det grunnleggende strukturelle og anleggsteknikk som design og analyse, materialtesting og kvalitetssikring, byggesystemer, konstruksjon teknologier, og oppmåling. Nyutdannede skal demonstrere dyp forståelse av prinsipper og sin søknad som er viktig i byggeprosjekter som økonomi, business, regnskap, jus, statistikk, etikk, ledelse, beslutningstaking og optimalisering metoder, prosessanalyse og design, sikkerhet og kostnader engineering.
Programmets fremstøt er å skape og opprettholde et læringsmiljø som skal gjøre det mulig kandidater til å praktisere som vellykket konstruksjon ingeniører og ledere for fremme av samfunnet og å fremme profesjonalitet i praksis.
Innen fem år etter endt utdanning, skal de nyutdannede av Construction Engineering and Management program har:
jeg. Gjennomført, enkeltvis eller i grupper, prosjekter som viser evne til å løse komplekse tekniske problemer ii. Hadde betydelig engasjement i prosjekter som tar hensyn til sikkerhet, helse, miljø og offentlig velferd, blant annet gjennom tilslutning til nødvendige koder og lover.
iii. Demonstrerte profesjonell suksess via kampanjer og / eller stillinger med økende ansvar iv. Demonstrerte livslang læring via fremgang mot ferdigstillelse av en høyere grad, faglig utvikling / etterutdanningskurs, eller industriell kurs v. Utstilt profesjonell oppførsel og holdning i ingeniørfag praksis vi. Initiert og gjennomført handlinger mot forbedring av engineering praksis
PROGRAM UTFALL
en. Evne til å anvende kunnskap i matematikk, vitenskap og teknikk b. Muligheten til å utforme og utføre eksperimenter, så vel som for å analysere og tolke data c. Evne til å utforme et system, komponent eller prosess for å møte ønsket behov innenfor realistiske rammer som økonomisk, miljømessige, sosiale, politiske, etiske, helse og sikkerhet, produserbarhet, og bærekraft d. Evne til å fungere på tverrfaglig team e. Evne til å identifisere, formulere og løse tekniske problemer f. Forståelse av faglig og etisk ansvar g. Evne til å kommunisere effektivt timer. Bred utdanning er nødvendig for å forstå effekten av tekniske løsninger i det globale og samfunnsmessig kontekst i. Erkjennelse av behovet for, og evne til å engasjere seg i livslang læring j. Kunnskap om aktuelle tema k. Evne til å bruke teknikker, ferdigheter og moderne tekniske verktøy som er nødvendige for engineering praksis l. Kunnskap og forståelse av tekniske og ledelsesprinsipper, som medlem og leder i et team, til å lede prosjekter i tverrfaglige miljøer