BA (Hons) Mote Promotion
Ravensbourne University London
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Greenwich Peninsula, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* heltidsstudenter; £ 16 500/år: internasjonale studenter på heltid
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
I denne arenaen i rask bevegelse skal studentene lære å få merke av merkevarens stemme fremfor alt annet. Med sterke bransjeforbindelser og de nyeste fasilitetene, vil studentene utforske alle aspekter ved motekampanje og lære å fortelle en merkevares unike historier gjennom forskjellige medier til en rekke publikum.
Dette kurset vil utstyre studentene med kunnskapen som trengs for å bygge, markedsføre og vedlikeholde dynamiske motemerker. Studentene vil lære ferdighetene og teknikkene som trengs for effektivt å kommunisere og markedsføre mote i denne dynamiske og raske sektoren.
Hva kan dette kurset gjøre for meg?
Levert gjennom en kombinasjon av praksis og teoribasert læring, vil du utvikle din egen unike stemme på tvers av en rekke digitale plattformer, inkludert film, blader og sosiale medier. Kurset vil utstyre deg med alt du trenger for effektivt å kommunisere og markedsføre merker innen motebransjen.
"På Ravensbourne så jeg på meg selv vokse mentalt og profesjonelt fra år til år. Spesielt i det tredje året, hvor jeg følte meg blomstre da jeg var i stand til å lage mitt eget selvstyrte prosjekt. Det jeg satte mest pris på var den uendelige støtten fra de lidenskapelige lærerne. "
-
Rosa Kimbembi, redaktør for sosiale medier, Dazed Magazine
De viktigste grunnene til å søke
- Kurs med flere priser
- Et bredt og næringsrettet kurs som dekker det grunnleggende innen motepromotering og kommunikasjon.
- Enestående undervisning fra ledende bransjeeksperter, med direkte kontakter til fagpersoner i bransjen.
- Ledende gjesteforelesere i bransjen, inkludert Harris Elliot (Another Man), Supermarked Sarah, Jane Richardson (Nars), Christopher Colville Walker (Colville Walker Studio), Martin Parr og mange flere.
- Akkreditert tre måneders arbeidsplass som støttes av Ravensbourne Employability team. Plasseringsdestinasjoner inkluderer Jimmy Choo, Dazed and Confused, Depop, Stella McCartney, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, Osman, Starworks Group, Estee Lauder, Armani og Coach.
- Et ambisiøst pleiemiljø og svært høye rekrutteringsfrekvenser i bransjen.
- Ledende industrielle gjesteforelesere Alexandra Shulman (redaktør Vogue), Colin MacDowell (moteskribent og kommentator, Sunday Times), Barbara Hulamicki (Biba).
Sentrale studieemner
Kursets fleksible design vil gjøre det mulig for studentene å skreddersy studiene til sine individuelle interesser.
Det vil tillate dem å utforske kreative områder, inkludert motefotografering og film, digital kommunikasjon, motestyling, sosiale medier, nettsteddesign, journalistikk og merkekommunikasjon.
Konkurranser og live briefs gir studentene reelle arbeidsscenarier for å utvikle og integrere sine eksisterende ferdigheter og kunnskaper mens de bygger viktige bransjekontakter.
Ideelle studenter
Motefolk som ønsker å studere et multi-prisvinnende kurs som vil gjøre dem i stand til å bygge, promotere og opprettholde dynamiske merkevarer.
Læreplan
Sentrale studietemaer
Den fleksible utformingen av dette motemarkedsføringskurset vil gjøre deg i stand til å skreddersy studiene dine til dine individuelle lidenskaper. Du vil utforske kreative områder inkludert
- Motefotografering
- Film
- Digital kommunikasjon
- Mote styling
- Sosiale medier
- Nettsidedesign
- Journalistikk
- Merkevarekommunikasjon
År 1
Studentene skal bygge kunnskap og bevissthet om merkevareprinsipper og det grunnleggende om hvordan man samler en motekampanje.
Ved siden av dette skal de lære sentrale ferdigheter innen foto, film, grafikk, illustrasjon og sosiale medier.
Vi oppfordrer studentene til å begynne å tenke på kontekstuelle studier gjennom dette året.
År 2
Studentene vil få en større forståelse av multi-plattform kampanjebygging.
Samtidig skal de utvikle ferdigheter i å bygge nettsider og skrive markedsrapporter.
Studentene våre går live på dette stadiet, og tar på seg et tre måneder langt praksisopphold i bransjen.
År 3
Studentene vil bli vurdert på fire komponenter i det siste året og vi ber om at de lager et avsluttende hovedprosjekt fra start til realisering.
De vil også jobbe med en rekke nasjonale og internasjonale konkurranser for å vise frem sine ferdigheter og bygge en godt avrundet profesjonell portefølje.
Vi ber om at de viser sine kontekstuelle studier forskning i en lang avhandling.
Opptak
Karrieremuligheter
Studentene vil fullføre kurset med en sterk, industriklar portefølje av visuelt arbeid som er relevant for deres karrierepreferanser.
Nyutdannede vil kunne forfølge arbeid innen en rekke felt, inkludert men ikke begrenset til:
PR, online markedsføring, merkevareledelse, art direction, styling, motefotografering, motearrangementsdirektør, digital markedsføring, kreativ teknolog, grafisk illustratør, mediedesigner, visuell merchandiser, moteskribent, kampanjeleder, akademikere og lærere, arkivar, merkevareledere , kurator, tekstforfatter, digital drift, dataanalytiker/innsikt, visningsdesigner (window dressing), e-kommunikasjonsutvikler, grafiske designere (plasseringstrykk og/eller salgssted), influencer/talentledelse, journalist, logistikk, markedssjef, administrerende direktør/administrerende direktør.