Bachelor i markedsføring
Rochester Institute of Technology (RIT) Dubai
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 16 973 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Organisasjoner er avhengige av markedsføring for å produsere det salget som enhver organisasjon trenger for å trives. Imidlertid er markedsføring mer enn å selge. Markedsføring gjør salget enklere ved å utvikle den perfekte markedsføringsmiks av produkt, priser, markedsføring og distribusjon for sine nøye valgte målkunder. Fagpersoner innen markedsføring trenger gode kommunikasjonsferdigheter, skriftlige og verbale, må ha glede av å jobbe med mennesker, og må i økende grad kunne ta sanntidsbeslutninger basert på statistisk dataanalyse. Men hvis du er som de fleste markedsførere, vil du gå videre til de gode tingene: karrieremuligheter.
Programoversikt
RITs markedsføringsprogram vil lede din fremgang mot å bli profesjonell på internettmarkedsføring. Etter markedsføringsprinsipper hvor du lærer det grunnleggende, fortsetter det med et kurs i integrert markedsføringskommunikasjon hvor du vil lære å vevd internettmarkedsføring inn i selskapets tradisjonelle markedsføringsmiks. Deretter fortsetter det med et oversiktskurs, Internet Marketing, før det fortsetter med Social Media Marketing og Search Engine Marketing. Deretter vil du utvikle din strategiske visjon med markedsføringsstrategi og markedsundersøkelse. Sammen med RITs vekt på god skriving, (RITs skriveprofessorer er utmerkede) og våre berømte praksisplasser (vi kaller dem coops) og valgfag som nettsidedesign, profesjonell salg og forhandling, vil disse kursene gjøre deg til en solid profesjonell internettmarkedsføring som kan både utvikle en strategisk plan og utføre detaljene. Du må også ta en mindreårig som Digital Business, Finance og Management for å utvide din kunnskap.
Etter en bred oversikt over markedsføring i markedsføringsprinsipper. Forbrukeradferd og Internettmarkedsføring, kan studentene enten utdype sine digitale ferdigheter med søkemotormarkedsføring og sosiale medier eller de tradisjonelle markedsføringsområdene for reklame og markedsføring eller profesjonell salg før de utvikler sin strategiske visjon med markedsføringsanalyse og markedsføringsstrategi.
Mission statement
Markedsavdelingen har som oppgave å forberede studentene på å drive lønnsomme inntekter med kontekstmessige hensiktsmessige beslutninger om målretting, posisjonering, prising, produkt, markedsføring og plassering.
akkreditering
RIT er rangert i topp 2% av amerikanske universiteter. Bachelor of Science in Business Administration - Markedsføringsprogrammet er en amerikansk grad utstedt av RITs campus i New York. Det kan ikke skilles fra graden som sendes ut av hovedcampusen, og det er ingen omtale av Dubai verken på vitnemålet eller på utskriftene. I tillegg er det akkreditert av Ministry of Education - Higher Education Affairs (MOE-HEA) og er lisensiert av KHDA. Programmet er et av bare tre forretningsprogrammer i Dubai akkreditert av The Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).
Graden din kommer fra RIT New York og er nøyaktig den samme graden som opptjent ved å studere der. "Dubai" er verken nevnt på vitnemålet eller på transkripsjonen, og du har muligheten til å delta på eksamensseremonien i Dubai eller New York.
Curriculum
År ett
- Databasert analyse
- Informasjonssystemer og teknologi
- Virksomhet 1: Ideer og forretningsplanlegging
- LAS Perspective 7A (matematisk): Introduksjon til statistikk I
- LAS Perspective 3 (global): Prinsipper for mikroøkonomi
- RIT 365: RIT-tilkoblinger
- Skriftseminar
- Finansregnskap
- Virksomhet 2: Forretningsplanlegging og faglig utvikling
- Prinsipper for makroøkonomi
- LAS Perspective 7B (matematisk): Introduksjon til statistikk II
- LAS Perspective 2 (kunstnerisk)
År to
- Økonomistyring
- Finansiell styring I
- Organisatorisk oppførsel
- Prinsipper for markedsføring
- LAS Perspective 4 (sosialt)
- Global Business Environment
- Karriere i næringslivet
- Digital markedsføring
- Applied Calculus
- Kommunikasjon
- Kultur og politikk i Midtøsten
- Samfunnsutdanning
År tre
- Driftsadministrasjon
- Forbrukeratferd
- Valgfri markedsføring
- LAS nedsenkning 1
- LAS Perspective 6 (vitenskapelige prinsipper)
- Markedsanalyse
- LAS Perspective 1 (etical): Business Ethics and Corporate Social Responsibility
- LAS nedsenkning 2
- LAS Perspective 5 (naturvitenskapelig forespørsel)
- Gratis valgfri
År fire
- Valgfri markedsføring
- LAS Valgfag
- LAS nedsenkning 3
- Gratis valgfag
- Markeds strategi
- Strategisk ledelse
- LAS Valgfag
- LAS Valgfag
- Gratis valgfag
Totalt studiepoeng - 123
Mulige karrieremuligheter
En karriere innen markedsføring kan ta en student i forskjellige retninger som reklame, markedsundersøkelse eller merkevareledelse. Imidlertid er det vanligste og mest attraktive alternativet for markedsførere i Dubai internettmarkedsføring sammen med komponentene: sosiale medier, innholdsmarkedsføring og søkemotormarkedsføring. Det er ikke bare en høy etterspørsel etter kvalifiserte søkere i disse yrkene, men de med velutviklet strategisk visjon kan forvente seg givende karriereveier. Marketing Major støtter også studenter som tar sikte på mer tradisjonelle markedsføringskarrierer, inkludert profesjonell salg, reklame, merkevareledelse og markedsføringsforskning. Selv om disse karrierer er mindre vanlige i Dubai enn andre steder, eksisterer de.
Samfunnsutdanning
Kooperativ utdanning er en omfattende betalt arbeidserfaring innen studentens studieretning. Mange studenter studerer i utlandet for å styrke forståelsen av et fremmed språk og få erfaring med å leve i en annen kultur.