BA i bedriftskommunikasjon og offentlige anliggender
Southern Methodist University Meadows Schools of the Arts
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dallas, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Be om info
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Sterke skriveferdigheter er avgjørende for studentens suksess i divisjonens læreplan og senere i yrket journalistikk. Studentene kan melde seg på journalistklasser som førsteårsstudenter. De som søker tillatelse til hovedfag eller mindreårig i avdelingen for journalistikk, må ha fullført 24 timers studie, som kan omfatte overføringstimer. Studentene må også ha tatt DISC 1312 (eller tilsvarende) og oppnådd minimum karakteren B i dette kurset. Studentene må ta JOUR 2103 før videre journalistikkstudier, og de må erklære major eller minor før de tar JOUR 2312. Studenter som overfører fra andre universiteter må ha fullført tilsvarende kurs og oppnådd tilsvarende GPA i disse kursene før de kan betraktes som en større kandidat i avdelingen for journalistikk. Alle hovedfag i journalistikk og motemedier må erklære og fullføre en andre major eller en mindreårig etter eget valg. Journalistikkavdelingen har fokus på og forpliktelse til mangfold, og anerkjenner behovet for mangfold i medier og kommunikasjon i det 21. århundre.Organisasjonskommunikasjon
For hovedfag som er interessert i å lede effektiv drift og internt arbeid i organisasjoner, inkludert ledelse, endringsledelse, teamarbeid, makt / kjønnsspørsmål, menneskelig og sosial kapital og organisasjonsatferd.Politisk kommunikasjon
For hovedfag som er interessert i å lede offentlige politiske initiativer for organisasjoner, lobbyvirksomheter, tenketanker, offentlige etater, frivillige organisasjoner, folkevalgte kontorer eller politiske kampanjer, inkludert analyse, problemadministrasjon, fortalervirksomhet og overvåkning av opinionen.Sosial innovasjon og ideell engasjement
For hovedfag som er interessert i å lede eller stifte ideelle organisasjoner eller hybridbedrifter som kombinerer sosial velferd, merkevarebygging, relasjoner mellom givere og frivillige, fundraising / filantropi og strategisk kommunikasjon i en rekke misjonssammenhenger.