Keystone logo
Thiel College Bachelor of Arts i PR, reklame og integrert markedskommunikasjon
Thiel College

Bachelor of Arts i PR, reklame og integrert markedskommunikasjon

Greenville, USA

4 Years

Engelsk

Fulltid

Request application deadline

Aug 2024

USD 34 964 / per year *

På universitetsområdet

* fulltidsundervisning 2022-2023

Introduksjon

Programmet for PR, annonsering og integrert markedskommunikasjon på Thiel College er et samarbeid mellom Institutt for medier, kommunikasjon og PR og Institutt for forretningsadministrasjon og regnskap. Studentene vil ta en rekke kurs innen PR, reklame, integrert markedskommunikasjon, mellommenneskelig kommunikasjon, media, regnskap, bedriftsledelse, datainformasjonssystemer (CIS) og økonomi.

Dette programmet har to like, men forskjellige spor. Mediesporet anbefales for studenter som ønsker å jobbe i selskaper eller PR- og reklamebyråer, men som ikke forventer å gå inn i generelle lederstillinger. Ledersporet anbefales for studenter som forventer å starte karrieren innen PR eller reklame og til slutt flytte inn i generelle lederstillinger i et byrå eller selskap.

Hovedfunksjoner

  • Forstå grunnleggende forretningsmarkedsføring (spesielt PR og reklame) og ledelsesfunksjoner.
  • Utvikle mellommenneskelige ferdigheter og lær å være et verdifullt medlem av et team.
  • Forstå at enhver forretningsbeslutning har økonomiske, miljømessige og ledelsesmessige kostnader og fordeler.
  • Vær forberedt på ansettelse som PR-, reklame- eller markedsføringsprofesjonell og for opptak til et PR-, reklame-, markedsførings- eller generell forretningsutdanningsprogram.
  • Forstå etiske spørsmål innen PR, reklame og markedsføring i dagens forretningsmiljø, og passende løsninger på etiske dilemmaer og andre problemer.
  • Demonstrere en grundig forståelse av kommunikasjonens rolle i samfunnet og i massekulturen, rollen og bruken av massekommunikasjon, og bruken av en rekke spesialiserte kommunikasjonsapplikasjoner som PR, reklame og markedsføring generelt.
  • Demonstrere en grundig forståelse av jobbkravene og arbeidsmiljøene i PR-, reklame- og markedsføringsstillinger, avdelinger og byråer.

Opptak

Program undervisningsavgift

Om skolen

Spørsmål