Bachelor i romfart og flyteknikk
Universidad Europea
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Villaviciosa de Odón, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 13 790
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Graden i romfartsteknikk ved Universidad Europea er en regulert grad, utviklet for å trene fremtidige romfartsingeniører gjennom en tverrfaglig læreplan. Våre kandidater av graden i romfartsteknikk vil ha flere alternativer for å jobbe i ulike sektorer, inkludert for eksempel innen ingeniørfag, offentlige funksjoner eller området forskning og undervisning.
Gjennom den fireårige graden, bestående av 240 studiepoeng, vil du ha banebrytende fasiliteter som vindtunnelen og den nye Industry 4.0-plassen for å simulere eksperimenter og prosjekter i et profesjonelt miljø som det du vil finne i fremtiden. I tillegg vil du få sjansen til å gjennomføre praksisplasser og praksisplasser, og lære av de aller beste i bransjen.
Hvorfor studere grad i romfart og flyteknikk?
Topp fasiliteter
Universidad Europea har en egen vindtunnel, der studentene kan forske med de mest innovative bedriftene på feltet. Ved å utføre praktiske tester ved hjelp av vindtunnelen, måle vindhastighet og vindstyrke, og å visualisere luftstrømningslinjer, kan forskere bedre forstå effekten av vinden på objekter
Disse objektene inkluderer modeller av deler til fly eller fly, biler, bygninger, broer og alle gjenstander som er utsatt for vindens kraft; du kan også teste effektiviteten til vindturbiner, som kan produseres i vårt FabLab, et rom dedikert til 3D-utskrift. Vi vil gjerne informere deg om anleggets tekniske spesifikasjoner og inviterer deg til å besøke og se selv samt teste vindtunnelens to hastigheter, en høy hastighet på 40 m/s og en lavere hastighet på 10 m/s med kvadrat. seksjoner på henholdsvis 90 cm x 180 cm. Dynamometre for måling av kraft, Det er Multi-Pitot Tube Scanivalve trykkskannere og temperaturmåleverktøy, varmetrådanemometre, røykutstyr for effektivisering av visualisering og datamaskiner som administrerer 36 Kw vindtunnelmotoren. Annet utstyr for datainnsamling fra dynamometre inkluderer foto- og videokameraer for å registrere testresultatene.
Vindtunnelen brukes også av luft- og motorklubbene for å teste sine egne design.
Med denne praksisen kan forskere bedre forstå oppførselen til en kropp utsatt for vinden, og dens design kan forbedres for å optimere funksjonen i det virkelige liv for å motstå kreftene den utsettes for.
Universidad Europea tilbyr deg en rekke laboratorier og simuleringsrom som er utstyrt med de mest avanserte og innovative teknologiene slik at du fullt ut kan dra nytte av vår innovative akademiske modell
- Digital Fabrication Laboratory FABLab
- Robot Learning Lab
- Vindtunnel
- Universitetsovernatting i Madrid
- CRAI Dulce Chacón bibliotek
- Sport Senter
Kvalitetstrening
Lær hvordan du designer og administrerer produksjonsprosjekter for fly, beregning av baner, maskinvare og programvare for fly, flysikkerhet, satellittoppdrag og kontrollsystemer.
På alle nivåer
Velg å studere 100% eller 85% i engelsk for å nå det høyeste nivået som ingeniør og signere prosjekter, ta Mastergraden i Luftfartsteknikk med oss.
CISCO-sertifisering
Du har muligheten til å forberede deg til Cisco CCNA-sertifiseringen og Cloud Architecture til Amazon Web Services.
Opptak
Læreplan
- Regning I
- Regning II
- Materialvitenskap
- Statistikk
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Bachelorgraden i luftfarts- og luftfartsteknikk er en regulert grad, der organisasjoner ivaretar interesser og faglige attribusjoner. Det er et tverrfaglig yrke, i henhold til dagens skiftende verden, som lar deg starte inn i den profesjonelle verden så snart du er ferdig med studiene, eller du kan fortsette opplæringen med en mastergrad. På grunn av sine egenskaper har denne graden svært høy ansettbarhet i ledende selskaper i sektoren.