Grad i markedsføring + egen grad i samarbeidende ledelse i digital markedsføring
Universidad Francisco de Vitoria
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Madrid, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 9 200
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Graden i markedsføring er en offisiell grad som varer i 4 år, den tilbys kun i ansikt-til-ansikt-modus. Den tar for seg ulike kunnskapsområder: Kreativitet, segmentering, forbrukeranskaffelse og -lojalitet, markedsanalyse og atferd, lansering av produkter eller tjenester, merkevareutvikling...
Galleri
Læreplan
praktisk trening
- Du vil lære markedsførings-, kommunikasjons- og salgsstrategier med gruppedynamikk, profesjonelle forretningssimulatorer, seminarer, praktiske case og flipped learning.
- Digital markedsføring er allerede en realitet i alle bedrifter. Du vil være oppdatert med de siste trendene i sektoren takket være tittelen Collaborative Leadership in Digital Marketing.
- Lærerne dine vil være aktive fagfolk som Raquel Ayestarán, direktør for Bertmans eller Tomás Alfaro, direktør for BBVA. De vil fortelle deg første hånd hvor den nye markedsføringen utvikler seg.
Praksisplasser i bedrifter
Du vil gjennomføre praksis i bedrifter som Coca Cola, Deloitte, BBVA, Vodafone, Decathlon, Movistar, AXA Seguros, Campofrío, Mapfre, Nielsen, Oracle og Walt Disney. I tillegg vil du alltid ha tilgang til arbeidsmarkedet.
Akkompagnement og trening i verdier
- Du vil tilegne deg de faglige ferdighetene som er nødvendige for å integreres i enhver type bedrift, slik samfunnet krever. Av denne grunn inkluderer studieplanen din humanistiske treningsfag som lar deg utvikle din kritiske ånd og lederskap.
- I tillegg vil du ha et mentorprogram og personlig oppfølging slik at du kan nå dine mål.