Bachelor of Education in Intermediate Phase Teaching
University of Johannesburg
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Johannesburg, Sør-Afrika
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
ZAR 41 661 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2025
* Studieanslag per år | Overnattingsanslag: 2500 USD per år
Introduksjon
Bachelor of Education in Intermediate Phase Teaching forbereder studentene til å undervise elever fra klasse 4 til 7. Hensikten med kvalifiseringen er å levere profesjonelt kvalifiserte nybegynnelærere for mellomfasen. Dette gjøres ved å gi studentlærere en avrundet utdanning som utstyrer dem med det nødvendige faginnholdets kunnskapsbase, undervisningskompetanse, en sunn og nyansert forståelse av den integrerte naturen til teori og praksis i utdanning og konteksten til læreryrket i Sør-Afrika.
Opptak
Stipend og finansiering
Hva er økonomisk støtte tilgjengelig?
Funza Lushaka Bursary Program for Teachers gjør det mulig for studenter med høyt akademisk potensial og forpliktelse til å ta grunnleggende lærerutdanning og etter kvalifisering å gå inn i tjenesten til provinsielle utdanningsavdelinger. Stipendene er utformet for å bidra til å møte det nasjonale behovet for høykvalitetslærere på prioriterte områder.
For mer informasjon, besøk www.funzalushaka.doe.gov.za.
Den nasjonale studiestøtteordningen (NSFAS) kan kontaktes på
011 559 3642/3906 på Auckland Park Kingsway Campus (APK) og
011 559 5507/5509 på Soweto Campus (SWC).
E-post: [email protected]
www.bursaries.co.za
Programresultat
- Studenter som fullfører dette studiet vil kunne:
- Lær engelsk som første og tilleggsspråk og kommuniser på enten Sotho eller Zulu.
- Undervis i minst tre skolefag fra følgende fagområder: Matematikk, Naturvitenskap og teknologi, Samfunnsvitenskap, Livsferdigheter og Zulu/Sotho, i samsvar med elevenes behov og kravene i skolens læreplan.
- Støtte og pleie læring og utvikling i forskjellige pedagogiske sammenhenger.
- Lær grunnleggende matematiske begreper som ligger til grunn for skoleplanen for mellomfasen.
- Identifiser og adresser barrierer for læring i klasserommet.
- Formulere en personlig undervisningsfilosofi og reflektere kritisk over deres undervisningsfilosofi og hvordan det knyttet til undervisningsadferd