BA (Hons) Kreativ annonsering
University of Lincoln
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lincoln, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* per nivå, for internasjonale studenter | hjem/EU-studenter: £9 250 per nivå
Oppdag Lincoln uansett hvor du er i verden
Våre webinarer, fagmesterklasser, spørsmål og svar og studentpanelsamtaler er en fin måte å oppdage hvordan det er å bo og studere ved University of Lincoln .
Introduksjon
I stadig mer konkurransedyktige globale markeder er det merkevarene med kreativ, engasjerende og innovativ reklame som skiller seg ut fra mengden.
BA (Hons) Creative Advertising-graden ved Lincoln oppfordrer studentene til å bli adaptive kreative tenkere, som kan jobbe i små team for å utvikle tankene sine til konsepter som kan gjøres om til kreative kampanjer.
Kurset utforsker forholdet mellom konseptuell tenkning, tekstforfattere og design. Det gir studentene verktøyene for å utvikle forståelse for den integrerte naturen til effektiv annonsering.
Studentene har muligheten til å jobbe med kreative truser for klienter gjennom en rekke medier, fra TV og utskrift til digital og omgivende reklame, og får de praktiske ferdighetene og innsikten som trengs for å møte utfordringene i den virkelige verden.
Våre akademikere er erfarne utøvere som opprettholder bransjelink, og bidrar til å skape muligheter for arbeidserfaring. Kurset har et omfattende utvalg av langvarige forhold til noen av de største reklamebyråene i verden som VCCP, Gray, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi og Ogilvy.
Studentene har muligheten til å delta i prestisjetunge internasjonale konkurranser, som Design and Art Direction (D&AD), You Can Now (YCN) og Cannes Future Lions.
"Denne informasjonen var korrekt på tidspunktet for publisering (juli 2023)"
Opptak
Læreplan
Hvordan du studerer
Gjennom en karrierefokusert læreplan kan studentene utvikle faglige ferdigheter og kunnskap og digital kompetanse og teamarbeidsevner for å produsere originale ideer gjennom kreativ tenkning på høyt nivå. Studentene kan omfavne de ulike kreative reklamerollene som kreves gjennom et bredt spekter av reklameprosjekter, og jobber i samarbeidende team.
Veilederledede, studentledede og uavhengige læringsøkter er kjernen i vår undervisningstilnærming. Læringsopplevelsen oppmuntrer studentene til å presse sin kreative tenkning slik at de omfavner læring gjennom mislykkede ideer og konsepter, siden dette er veien til innovative og originale prosjektløsninger. Dette er sammen med studentene som lærer å svare på reklamebriefer som krever et godt grep om kommersiell kommunikasjon, og evnen til å identifisere og nå definerte målgrupper.
Gjennom omfattende praksis i studioet kan studentene utvikle sine strategiske, konseptuelle, copywriting, planlegging, pitching og kreative problemløsningsferdigheter. I det siste året kan studentene avgrense sin arbeidsportefølje og være en del av et utstillingsvindu av reklamekampanjer på tvers av forskjellige kommunikasjonskanaler.
Programmet bruker en dynamisk blanding av leveringsmetoder for å gi en beriket og engasjert studentopplevelse. Oppdaterte digitale blandede undervisningsmetoder brukes for å støtte en utdanning som gjenspeiler dagens landskap.
Første året
- Argument og idé (kjerne)
- Kontekstuelle studier 1 (kjerne)
- Kreativ kommunikasjon (kjerne)
- Creative Rogues (Core)
Andre år
- Kontekstuelle studier 2 (kjerne)
- Creative Fundamentals (Core)
- Industri og live-prosjekter (Core)
- Visuell kommunikasjon og håndverk (kjerne)
Tredje året
- Konkurranse og håndverk (Core)
- Kontekstuelle studier 3 (kjerne)
- Kreativ annonsering (Core)
- Ansettbarhet og eksterne lenker (kjerne)
† Noen kurs kan tilby valgfrie moduler. Tilgjengeligheten av valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være underlagt minimum studenttall oppnås. Dette betyr at tilgjengeligheten av spesifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfritt modulvalg kan også bli påvirket av tilgjengeligheten av personalet.
Hvordan blir du vurdert
Måten studentene vurderes på i dette kurset kan variere for hver modul. Eksempler på vurderingsmetoder som kan brukes inkluderer kursarbeid, for eksempel skriftlige oppgaver, rapporter eller avhandlinger, eller anmeldelser av kreative resultater.