BA (Hons) Markedsføring og reklame
University of Lincoln
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lincoln, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* internasjonale studenter per nivå | Studenter i Storbritannia: £9 250 per nivå
Oppdag Lincoln uansett hvor du er i verden
Våre webinarer, fagmesterklasser, spørsmål og svar og studentpanelsamtaler er en fin måte å oppdage hvordan det er å bo og studere ved University of Lincoln .
Introduksjon
Vellykket markedsføring ligger i hjertet av kommersiell suksess, og fagpersoner med ferdigheter, kunnskap og kreativitet for å levere kraftige nasjonale og internasjonale kampanjer er svært ettertraktet.
BA (Hons) Marketing and Advertising har som mål å utvikle kandidater som har forståelse for rollen til disse nøkkelfunksjonene i næringslivet og samfunnet, og å være utstyrt for roller over hele spekteret av en stadig utviklende markedsføringsindustri, fra innsikt til handling og fra både klient- og byråside, innen reklame, merkevarebygging og markedskommunikasjon. For å oppnå dette oppfordres du til å utvikle evnen til å anvende markedsføringsteknikker på strategiske og operasjonelle nivåer for å møte forretningsmål, og til å være kreative problemløsere med selvtillit, forretningssans og ferdigheter i overbevisende kommunikasjon, presentasjon og teamarbeid.
Du vil bli introdusert til det grunnleggende om strategisk markedsføring og reklamekommunikasjon, inkludert kjøperatferd, merkevareutvikling, reklameprosessen og kreativitet, medieplanlegging, etikk og ansvar, og global markedsføring. Denne graden adresserer spesifikt den raske veksten i digital markedsføring og behovet fra industrien for nyutdannede med kunnskap om markedsføring, reklame og digital bevissthet og ferdigheter.
"Denne informasjonen var korrekt på tidspunktet for publisering (juli 2023)"
Opptak
Læreplan
Hvordan du studerer
Nøkkelaspekter av bransjen blir utforsket og debattert når studentene går fra en generell virksomhet, markedsføring og annonsering i år ett til flere spesialistmoduler i år to og tre. Fokus er på å bygge markedsførings- og reklamekompetanse, som kreativitet, problemløsning, muntlig og skriftlig presentasjon og overbevisende kommunikasjon.
I det første året blir du introdusert til grunnlaget for markedsføring, reklame og generell virksomhet, inkludert å undersøke organisasjonsadferd og forstå forretningsdata.
I det andre året bygger kurset på disse grunnlagene og utforsker konsepter og prosesser som strategisk markedsføringsplanlegging og bruk av reklame og markedsføring. I det siste året utforsker moduler spesifikke områder innen markedsføring, media, merkevarebygging og reklame, sammen med et selvstendig prosjekt der du kan velge å fokusere innen reklame og/eller markedsføring.
Første året
- Dataanalyse for bedrifter (kjerne)
- Økonomi for ikke-spesialister (kjerne)
- Organisatorisk oppførsel (kjerne)
- Prinsipper for markedsføring (kjerne)
- Profesjonell utvikling (kjerne)
Andre år
- Internasjonalt forretningsmiljø (kjerne)
- Tjenester Markedsføring og relasjonsstrategier (kjerne)
- Profesjonspraksis (alternativ)†
- Erstatningspoeng for studier i utlandet (1) (alternativ)†
- Erstatningspoeng for studier i utlandet (2) (alternativ)†
- Erstatningspoeng for studier i utlandet (3) (alternativ)†
- Erstatningspoeng for studier i utlandet (4) (alternativ)†
Tredje året
- Digital markedsføring og e-handel (kjerne)
- Medieplanlegging for annonsering (Core)
- Uavhengig prosjekt – forskning (alternativ)†
- Uavhengig prosjekt – ansvarlig virksomhet (opsjon)†
- Uavhengig prosjekt - forhandlet klientbasert prosjekt (alternativ)†
† Noen kurs kan tilby valgfrie moduler. Tilgjengeligheten av valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være underlagt minimum studenttall oppnås. Dette betyr at tilgjengeligheten av spesifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfritt modulvalg kan også bli påvirket av tilgjengeligheten av personalet.
Hvordan blir du vurdert
Graden bruker en rekke vurderingstyper som kan vurdere individuell ytelse og gruppeprestasjon for å gjenspeile mangfoldet av læringsstiler hos studentene. Vurderinger kan inkludere kursarbeid som skriftlige oppgaver, essays, rapporter, porteføljer og reflekterende logger; praktisk arbeid inkludert presentasjoner, utstillinger, rollespill og muntlige vurderinger; og eksamener inkludert klassetester eller skriftlige eksamener.
Reklame- og markedsføringskurset har som mål å gi rettidig tilbakemelding til studentene. Tilbakemelding er utformet for å identifisere områder med styrke, svakhet og forbedring i studentens arbeid for å støtte læring gjennom hele graden. Der det er mulig er tilbakemelding tilgjengelig elektronisk. Studentene har tilgang til en-til-en-møter for å motta personlig tilbakemelding om deres prestasjoner.
akkrediteringer
Dette programmet er akkreditert av Chartered Institute of Marketing (CIM) og ved vellykket gjennomføring tildeles studentene "avansert stående". Dette vil gjøre det mulig for studenter å studere for CIM-kvalifikasjoner uten å måtte fullføre alle modulene. Studenter kan også legge til en individuell pris for å supplere graden. Ytterligere detaljer finner du på CIM-nettstedet.