BA (Hons) i markedsføring
University of Winchester
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Winchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 6 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 14 700 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* internasjonale studenter
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
- Lær av ansatte med omfattende bransje- og forskningserfaring når du engasjerer deg med anvendt kursinnhold
- Studer spesialistmarkedsføringsmoduler innen nøkkelområdene forskning, forbrukeratferd, integrert kommunikasjon, ledelse, merkevarebygging, etikk og digital
- Praktiske og anvendte vurderinger gir midler til å anvende modulkunnskap
- Få viktig nettverksbygging og kompetanseutvikling på en årelang praksisplass, deltidsarbeidspraksis eller vår frivillighetsmodul
- Våre kandidater tar opp karrierer innen en rekke lokale, nasjonale og globale organisasjoner, mens noen starter sin egen virksomhet
Hvordan får du et produkt eller en tjeneste til å skille seg ut i en global økonomi der forbrukerne har flere valg enn noen gang? Sofistikert markedsføring er kjernen i enhver vellykket bedrift. Programmet vårt utstyrer deg med de digitale, analytiske og kreative ferdighetene for å lykkes i denne dynamiske og konkurransedyktige industrien innenfor ulike sektorer, roller og karriereveier.
Vårt treårige markedsføringskurs gir deg en kritisk forståelse av emnet innenfor ulike forretningskontekster kombinert med problemdefinerende ferdigheter for å hjelpe deg med å tolke og oversette data for å informere markedsføringsbeslutninger. Markedsføringsmodulene du dekker, fra strategisk merkevareledelse til å forstå forbrukeratferd, er svært relevante for praksis i det virkelige liv. Våre ansatte bringer et omfattende spekter av faglige og forskningsinteresser til programmet for å sikre at det er fullt av stimulerende og relevant innhold.
Målet med det første året er å gi deg forretningssansen som kreves for å være en effektiv markedsføringsspesialist i enhver organisasjon. Du blir introdusert til prinsippene som ligger til grunn for markedsføring og lærer hvordan du identifiserer og utvikler sentrale markedsføringsferdigheter.
Det andre året gir deg muligheter til å finpusse dine markedsføringsledelsesevner. Under dette studienivået legges det vekt på å utvikle en kritisk forståelse av forbrukeratferd og interessenters behov for å skape levedyktige markedsføringsmuligheter.
Det siste året er strategisk av natur, slik at du kan videreutvikle kritisk tenkning. Du vurderer kompleksiteten og de etiske implikasjonene av markedsføring, og utforsker forholdet mellom kultur og markedsføring og markedsføring og samfunn.
Din siste utvidede uavhengige studie handler om å bygge selvtillit og markedsføringsekspertise. Det kan ha form av en avhandling, arbeidserfaring eller forskning på ledelsesspørsmål.
Over tre år utvikler du en rekke ferdigheter som kritisk analyse, kreativ tenkning, problemløsning, teamarbeid og effektiv kommunikasjon for å engasjere kunder og klienter gjennom god markedsføringspraksis.
Karrieremuligheter er like mangfoldige og brede som selve kurset – den største utfordringen din er å bestemme hvilket område du skal gå inn på. Potensielle roller inkluderer salg, merkevareledelse, forretningsutvikling, markedsundersøkelser, kommunikasjon og kundekontakt.
Våre kandidater fortsetter å jobbe i en rekke forskjellige organisasjoner, fra små og mellomstore bedrifter til store multinasjonale selskaper, og i privat, offentlig og veldedig sektor.
Opptak
Læreplan
År 1 (Nivå 4)
- Akademiske og faglige ferdigheter 15
- Digital virksomhet og nye teknologier 15
- Digital publisering 15
- Karriereledelse 15
- Praktisk økonomi for bedrifter 15
- Markedsføringsprinsipper 15
- Innholdsmarkedsføring 15
- Ansvarlig ledelse 15
År 2 (nivå 5)
- Introduksjon til markedsundersøkelser 15
- Markedsundersøkelse i praksis 15
- Forbrukeratferd 15
- Relasjonsmarkedsføring 15
- Integrert markedskommunikasjon 15
- Merkevareidentitet 15
- Markedsføringsledelse 15
Valgfrie moduler
- Kreativitet, design og innovasjon - 15 studiepoeng
- Verdistudier - 15 studiepoeng
- Arbeidserfaring - En valgfri årslang arbeidsplass kan tas mellom nivå 5 og 6
År 3 (Nivå 6)
- Deltidsarbeidspraksis* 30
- Avhandling* 30
- Forske på moderne problemstillinger innen ledelse* 30
- Markedsføringsetikk 15
- Strategisk merkevareledelse 15
- Digital markedsføring 15
- Strategisk markedsføringsledelse 15
- Markedsføringsanalyse 15
Valgfrie moduler
- Markedsutvikling i frivillighetssammenheng - 15 studiepoeng
- Verdistudier - 15 studiepoeng
- Markedsføring i sosiale medier - 15 studiepoeng
- Managing Change - 15 studiepoeng
- Innovasjonsledelse - 15 studiepoeng
Karrieremuligheter
Det er etterspørsel etter markedsføringsutdannede over et bredt spekter av roller i en rekke forskjellige organisasjoner, fra små og mellomstore bedrifter til store multinasjonale selskaper.
University of Winchester rangerer blant de 10 beste i Storbritannia for nyutdannede i arbeid eller videre studier i henhold til Graduate Outcomes Survey 2021, HESA.
Forhåndsgodkjent for en master
Hvis du studerer til en bachelorgrad hos oss, vil du bli forhåndsgodkjent til å begynne på en mastergrad ved Winchester. For å være kvalifisert, må du søke innen utgangen av mars i det siste året av graden din og oppfylle opptakskravene til din valgte mastergrad.
Program undervisningsavgift
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
BA (Hons) Markedsføring og reklame
- Lincoln, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Bachelor of Business Administration and Digital Innovation with Digital Marketing in Malta
- Birkirkara, Malta
BA(Hons) i markedsføring
- Bristol, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland