BA/BS i bedriftsøkonomi - Markedsføringskonsentrasjon
University of Wisconsin Superior
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Superior, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
* kredittbelastning 12-18* Wisconsin-bosatt: 4 077,57 USD. Ikke-bosatt: 7 864,05 USD. MN Bosatt med gjensidighet: 4 942,65
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Markedsføringskonsentrasjonen krever kurs i forbrukeratferd, markedsundersøkelser mer på totalt 18 studiepoeng og har også valgfag inkludert internettmarkedsføring og PR.
BA/BS i bedriftsøkonomi
Vårt program har et sterkt rykte for å forberede studentene på å lykkes i et bredt spekter av forretningskarrierer gjennom et utfordrende utvalg av kurs innen regnskap, finans, økonomi, matematikk, engelsk og forretningskurs i studentens valgte konsentrasjon.
Hos UW-Superior har du fleksibiliteten til å skreddersy hovedfaget ditt for å møte dine behov.
Velge fra:
- En 39 studiepoengs hovedfag i bedriftsøkonomi med et valgfritt bifag
- En omfattende 60 studiepoengs hovedfag i bedriftsøkonomi med konsentrasjon innen:
- Finansiere
- Internasjonal virksomhet
- Ledelse
- Markedsføring
- En bifag i bedriftsøkonomi
Visste du?
- Våre fakultetsmedlemmer har erfaring fra den virkelige verden og underviser i alle klasser.
- Superior-Duluth-området tilbyr en rekke praksisplasser i et bredt spekter av bedrifts-, finans-, industri-, transport- og detaljhandelsinnstillinger.
- En minor i geografiske informasjonssystemer fra UW-Superior gjør det mulig for studentene å utvide sine ferdigheter og forbedre karrieremuligheter.
Galleri
Læreplan
* Dette er et utvalg av typen pensum en ny førsteårsstudent vil ta for å fullføre en grad på 4 år.
Semester 1
- WRIT 102: Introduksjon til akademisk skriving - 3 studiepoeng
- HHP 102: Helse og velvære - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
Semester 2
- COMM 110: Introduksjon til kommunikasjon - 3 studiepoeng
- BUS 101: Introduksjon til bedrift - 3 studiepoeng
- MATH 151: Calculus for Business, Life, and Social Sciences - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
Semester 3
- ACCT 200: Finansiell regnskap - 3 studiepoeng
- BUS 270: Bedriftsstatistikk - 3 studiepoeng
- ECON 250: Prinsipper for makroøkonomi - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
Semester 4
- ACCT 201: Lederregnskap - 3 studiepoeng
- BUS 211: Næringsrett I - 3 studiepoeng
- ECON 251: Prinsipper for makroøkonomi - 3 studiepoeng
- WRIT 209: Introduksjon til profesjonell skriving - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier - 3 studiepoeng
Semester 5
- BUS 370: Markedsføringsprinsipper - 3 studiepoeng
- BUS 306: Ledelsesvitenskap - 3 studiepoeng
- FIN 320: Principles of Finance - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
Semester 6
- BUS 380: Prinsipper for ledelse - 3 studiepoeng
- BUS 371: Forbrukeratferd - 3 studiepoeng
- BUS 430: Internasjonal virksomhet - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
Semester 7
- BUS 482: Markedsforskning - 3 studiepoeng
- ECON 430: Internasjonal økonomi - 3 studiepoeng
- Markedsføring Valgfag - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
Semester 8
- BUS 495: Strategisk ledelse (Capstone) - 3 studiepoeng
- BUS 484: Markedsføringsstrategi og merkevareledelse - 3 studiepoeng
- Markedsføring Valgfag - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
- Universitetsstudier / Valgfag - 3 studiepoeng
Programresultat
Gjennom hovedfag eller bifag i bedriftsadministrasjon ved UW-Superior vil du lære:
- For å effektivt administrere mennesker, ressurser og prosjekter.
- Oppretting og implementering av markedsføringsstrategier.
- Undersøk forretningsmetoder og hvordan du kan basere beslutninger fra funnene dine.
- Å analysere, reflektere, syntetisere, konkludere, tolke, vurdere og designe.