Bachelor of Commerce: Markedsføring
The University of Wollongong in Dubai
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Totalt studiegebyr: AED 232.943 / USD 63.472 (Moms 5% inkludert). Ekstra avgifter kan gjelde.
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Markedsføring handler om å plassere, markedsføre og distribuere produkter og tjenester i et forbrukermiljø.
En spesialisert grad i markedsføring er en utmerket plattform for direkte inngang til dette arbeidsområdet. Hvis du er en god kommunikator med en evne til kreativ og konseptuell tenkning, vil Bachelor of Commerce (BCom) - Markedsføring i UAE forberede deg på en karriere i dette dynamiske yrket.
Programmet vil hjelpe deg å forstå markedsprinsippene, inkludert markedsføring, prising og distribusjon. Du vil få kunnskap og ferdigheter til å evaluere alternative markedsføringsstrategier og å gjennomføre effektive kampanjer, basert på økonomiske, organisatoriske, miljømessige og etiske kriterier. Du vil også utvikle dine kompetanser i kritisk tenkning, kvalitativ og kvantitativ dataanalyse og bedriftsevaluering.
Varighet 4 år - heltid | inntak | Studieavgift |
Karrieremuligheter
UAEs mangfoldige forretningsbase betyr at karriereutsikter eksisterer i en rekke bransjer på tvers av mange markedsdisipliner. Nyutdannede fra BCom i markedsføring kan utføre profesjonelle roller som:
- PR-spesialister
- Publikasjonskoordinatorer
- Media kjøpere
- Markedsanalyser
- Kopier forfattere
- Markedsføringsdesignere
- Reklameadministratorer
- Market Business Analysts
- Salgsrepresentanter
- Reklameadministratorer
- Markedsføringskonsulenter
Akkreditering og anerkjennelse
Dette programmet er akkreditert av UAE Ministry of Education - Høyere utdanningssaker og er fullt anerkjent i UAE, GCC-landene og internasjonalt for videreutdanning og sysselsetting i privat og offentlig sektor.
I tillegg er programmet kvalitetssikret av UOW, som er registrert ved Tertiary Education Quality and Standards Agency (TEQSA), den nasjonale regulatoren for høyere utdanningssektoren i Australia. UOWD kandidater har mulighet til å bytte ut deres UOWD grad for tilsvarende UOW Australia grad etter ferdigstillelse.
Programstruktur
For å kvalifisere seg for tildeling av graden av Bachelor of Commerce (Markedsføring), skal en kandidat samle et samlet antall på minst 204 studiepoeng (cp) som inkluderer 60 cp General Education, 54 cp fra programkjerne, 6 cp Capstone-emne og de spesifikke hovedkravene.
Major
- MARK205 Introduksjonsmarkedsanalyse
- MARK210 Markedsføringseffektivitet
- MARK217 Forbrukeradferd
- MARK333 Integrert Markedsføringskommunikasjonsstrategi
- MARK344 Markedsføringsstrategi
I tillegg tre fra nedenstående fag:
- MARK270 Tjenester Markedsføring
- MARK301 Digital markedsføring
- MARK343 Internasjonal markedsføring
- MARK395 Tourism Marketing
Pluss 6 valgfag. Nullnivå fag kan ikke tas som valgfag
Program Core
- ACCY111 Regnskapsgrunnlag i samfunnet
- COMM101 prinsipper for ansvarlig virksomhet
- COMM121 Statistikk for næringsliv
- ECON100 Økonomiske Essentials for Business
- FIN 111 Innledende prinsipper for finans
- MARK101 Markedsføringsprinsipper
- OPS 216 Operations Management
- MGNT110 Introduksjon til ledelse
- Ett emne fra følgende 3 alternativer (6cp):
- ACCY112 Regnskap i organisasjoner *
- ECON102 økonomi og samfunn
- MGNT102 Business Communications
- COMM331 (Capstone) Integrative Business Capstone
* Studenter med hovedkontor i økonomi eller økonomi må påta ACCY112. Studenter med hovedfag i International Business er sterkt oppfordret til å ta ECON102.
Generell utdanning (GED)
Studentene er pålagt å fullføre 60 studiepoeng for generell utdanning fra følgende syv (7) kategorier:
- Engelsk, arabisk eller andre språk (18cp)
- GED 010 Akademisk studiekompetanse 1
- GED 020 Akademisk studiekompetanse 2
- Informasjonsteknologi og matematikk (12cp)
- MATH060 Foundation Matematikk for næringsliv
- OPS 113 Forretningsorienterte informasjonssystemer
- Islamsk studier eller historie eller kultur (6cp)
- ARTS017 islamsk kultur
- Ett emne fra natur- eller fysisk vitenskap (6cp)
- ENVI030 Miljøvitenskap
- PHYS030 grunnfysikk
- Ett emne fra humaniora eller kunst (6cp)
- ARTS035 Introduksjon til filosofi
- LOV 101 Lov, næringsliv og samfunn
- Ett emne fra Sosialt eller Behavioral Sciences (6cp)
- PSYC015 Introduksjon til psykologi
- SOC 103 Introduksjon til sosiologi
- Innovasjon og entreprenørskap (6cp)
- INE 301 Grunnlag for innovasjon og entreprenørskap
valgfag
Studentene forventes å fullføre 6 valgfag (30 cp) fra 100, 200 eller 300 nivåer.