Bachelor i informasjonsteknologi (spillteknologi)
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Durian Tunggal, Malaysia
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2024
* for det første året. 11,770.00 RM for senere år.
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Kurslæringsutbytte
Dette kurset tilbys å produsere kandidater som er svært kunnskapsrik og dyktig innen dataspill teknologi. Den nyutdannede er godt utstyrt med kunnskap og spesifikke ferdigheter som dataspill programmering, design og utvikle ulike typer dataspill, prinsippet om spill, web-baserte spill, prosjektledelse samt 2D og 3D spillutvikling. Nyutdannede av dette kurset er i stand til å bidra med sin kompetanse og ferdigheter til utdannings- og underholdnings industri som vilt basert utdanning og spillinnhold utvikling.
Karrieremuligheter
Et bredt spekter av karrieremuligheter innen informatikk og informasjonsteknologi er åpent for kandidater som spesialiserte seg på dataspill. Blant de karrieremuligheter som spilldesigner, spillutvikler, spill programmerer, spill animatør, spill lydtekniker, spill tester, teknisk støtte, og spesialist dataspill forsker.
Læringsutbytte
Målet med FTMK å gjennomføre Bachelor of Information Technology (Spillteknologi) programmet er å produsere studenter med følgende egenskaper: - stand til å skaffe og anvende kunnskap i informatikk og informasjonsteknologi.
- Kunne analysere, designe og utvikle spill.
- Kunne bruke kunstig intelligente teknikker som søker teknikk, fuzzy logikk, nevrale nettverk, evolusjonær databehandling, maskinlæring, og intelligent agent når du utvikler et system.
- Utstyrt med ferdigheter til å utvikle spillet.
- Kunne drive forskning innen relaterte og basert på kunstig intelligens.
- Kunne tenke kreativt og kritisk i problemløsning og i stand til å kommunisere effektivt å levere ideer.
- Kunne bidra ferdigheter individuelt eller i gruppe i forskjell disipliner og domener.
- Kunne presentere god personlighet, etikk, ledelse og entreprenørskap ferdigheter.
- Kunne utføre kontinuerlig selv lære å skaffe kunnskap og ferdigheter.