BA Design, Mote Kommunikasjon
VIAMODA
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Warsaw, Polen
Språk
Pusse
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
7 semestre
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 3 100 / per course
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Oct 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Under motekommunikasjon
I løpet av studiene lærer VIAMODA hvordan man bruker kommunikasjonsverktøy og systemer for å markedsføre selskaper og mote merkevarer, lage reklamekampanjer, grafikk og fotografiske arbeider og aktiviteter i Internett-rommet (e-handel, e-markedsføring).
Studiene er undervist i polsk på heltid og deltid.
Våre studenter mottar kunnskap om hvordan man organiserer motehendelser, passende for det tiltenkte salgsfremmende formål, spesifisiteten til merkevaren, budsjettet og forventningene til målgruppen.
Forelesninger og praktiske kurs med erfarent akademisk personell - lar deg lære det profesjonelle språket, prinsippene og konseptene som overvåker og kontrollerer moteindustrien og forbereder elevene til å bli kunnskapsrike kritikere, eksperter og effektive motefremmende.
VIAMODA gir mulighet til selvstendig å designe omgivelsene og estetikken til samlingen og salgsstedet - elementer av stylisering og visuell merchandising.
Men først og fremst tilbyr vi våre studenter muligheten til å få mange faglige kontakter under studiene, slik at de kan få praktisk erfaring basert på deres kunnskaper og ferdigheter.
På grunn av nært samarbeid med moteforetak og organisasjoner, tillater universitetet sine studenter å delta, samtidig som de studerer, ved utarbeidelsen av autentiske samlingsprosjekter, hvorav de beste er implementert i produksjonen. Ved å sette dette produktet i forhold til klærfirmaet som fungerer på markedet, skaper det en unik mulighet for studenter i denne spesialiseringen å delta i hele prosessen med å skape egne produkter, mens studentene i kommunikasjonsspesialisering fremmer dem på motemarkedet.
Karrierevei etter å ha fullført denne spesialiteten:
- Markedsføringsspesialist og Brand Manager
- Retail Visual Merchandising Specialist
- Trend Forecaster og kommunikasjonsspesialist
- Fashion Promoter
- Kreativ direktør (kunstdirektør)
- Uavhengig Entreprenør
PÅKREVDE DOKUMENTER
- online personopplysninger spørreskjema og en søknad om opptak,
- originalet av sertifikatet som gir kandidaten rett til søknad om opptak til høyere utdanningsinstitusjon sammen med oversettelse, legalisering i landet der den ble utstedt eller i ambassaden, nostrifisering ved behov,
- en sertifisert fotokopi av passet og et gyldig visum eller oppholdstillatelse,
- et sertifisert tilstrekkelig ferdighetsnivå i det polske språket,
- 2 fotografier, størrelse 35x45mm, bare hodet, mot en lys bakgrunn (signert),
- 1 farget fotografi n elektronisk form (236x295 piksler, 300 dpi, JPG)
- et medisinsk sertifikat,
- en kopi av gyldig forsikring,
- selvpresentasjon (pdf-format, ikke over 50 MB), som beskriver dine interesser og inspirasjon med vekt på kunst, kultur, kommunikasjon eller mote, og vil være svært nyttig med å vurdere kandidatens predisposisjon og motivasjon,
- bevis på opptaksgodtgjøringen betalt direkte til VIAMODA Universitets bankkonto.