Markedsføringsledelse BA Honours
University of Westminster
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 15 400 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
* internasjonalt - Storbritannia/EU: £ 9 250 (avgifter per studieår)
Bachelor Åpen dag – lørdag 23. mars
Bli med oss på campus for å oppdage mer om kurset, snakke med studenter, se fasilitetene våre og få en følelse av universitetet. Det er en flott mulighet til å finne ut om tjenester, overnatting, studiefinansiering og mer. Følg linken for å bestille nå!
Introduksjon
Kursoppsummering
Dette er en generell bachelorgrad i markedsføring, for de som ser sin fremtidige karriere innen markedsføring, men på dette stadiet ikke ønsker å spesialisere seg ytterligere. Våre grader i markedsføring har et felles første år som lar deg oppleve alle hovedområdene innen markedsføring før du avslutter graden din for å matche ditt yrkesvalg. Vi gir relevante unntak fra Chartered Institute of Marketing (CIM) og Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Markedsføringsledere er ansvarlige for å bestemme hvilke produkter som skal selges, til hvem, til hvilken pris, hvor, når og hvordan. De må sette og oppnå salgsmålene, og sikre fortjenesten og gjenta virksomheten. Som sådan anses markedsføringsledelse av mange som en av de mest stimulerende og tilfredsstillende karrierer, og dette kurset vil gjøre deg i stand til å utvikle kunnskapen og ferdighetene som trengs for å forfølge en slik karriere.
Profesjonelle akkrediteringer
Kurset gir unntak fra noen av modulene som er inkludert i CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, slik at våre kandidater kan få profesjonelle markedsføringskvalifikasjoner raskere. Dette kurset er også akkreditert av Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Karrieremuligheter
Markedsføring er en dynamisk sektor som gir muligheten til å forfølge karrierer som jobber i utlandet eller for selskaper som handler over hele verden. Markedsføringsgradene våre er designet for å utvikle din analytiske og problemløsning, og gi deg en bredde av kunnskap i virksomheten, sammen med spesialistkunnskapen som kreves for å gjennomføre strategisk markedsføring i utfordrende nye sammenhenger.
Tidligere nyutdannede av denne graden har funnet vellykket ansettelse i markedsføringsroller som lederelev, detaljhandelssjef, markedspraktikant, markedsundersøkelsesassistent, reklameelev, PR-assistent, salgsfremmende leder, trainee merkevaresjef og global merkevareassistent. Et økende antall studenter går videre til videre studier etter endt utdanning: enten tar de faglige kvalifikasjoner eller fortsetter for videreutdanning.
Universitetets Careers and Employability Service har bygget opp et nettverk av over 3000 arbeidsgivere rundt om i verden, og hjelper alle våre studenter med å utforske og få kontakt med spennende muligheter og karrierer.
- Utvikle dine innovasjons- og gründerferdigheter
Utvikl dine innovasjons- og gründerferdigheter i The Big Idea-konkurransen, sponset av Santander. - Kickstart din karriere
Lær hvordan du bruker sosiale medier i jobbjakten eller LinkedIn for å kickstarte karrieren din. - Utvikle din CQ
Utvikle din kulturelle intelligens – eller 'CQ' – ved å studere sammen med studenter og ansatte som representerer mer enn 100 nasjonaliteter.
Bransjekoblinger
I tillegg til koblingene institusjonen og individuelle ansatte har med faglige organer, inkludert CIM og IDM, har mange av de ansatte som for tiden underviser på dette kurset omfattende yrkeserfaring i en rekke næringssektorer, med mange ansatte som opprettholder bånd med industrien gjennom konsulent- og opplæringsarbeid.
Gjennom vår Alumni Voices-serie vil du også høre fra tidligere doktorgradsstudenter i markedsføring som vil dele erfaringer, inkludert de som jobber for globale mediekonserner eller har etablert sine egne markedsføringskonsulenter.
Jobbroller
Kurset vil forberede deg til et bredt spekter av roller i næringslivet. Eksempler på disse fra våre nyutdannede er:
- Annonseansvarlig
- Merkevaresjef
- Lederpraktikant
- Markedsundersøker
- Markedsføringsmedarbeider/sjef
- Markedsstrateg
- Produktutviklingsansvarlig
- PR-ansvarlig
- Leder/sjef for sosiale medier
Westminster Employability Award
Arbeidsgivere verdsetter nyutdannede som har investert i deres personlige og profesjonelle utvikling – og vår Westminster Employability Award gir deg sjansen til å formelt dokumentere og demonstrere disse aktivitetene og prestasjonene.
Prisen er fleksibel og kan fullføres på din egen tid, og består av et sett med kjerneaktiviteter og valgfrie fritidsaktiviteter.
Aktiviteter kan omfatte å få erfaring gjennom en deltidsjobb eller utplassering, å melde seg på en universitetsdrevet ordning – for eksempel veiledning eller undervisning på en skole – eller fullføre nettbaserte øvelser.
Opptak
Læreplan
Våre grader i markedsføring har et delt første år som lar deg oppleve alle hovedområdene innen markedsføring før du fullfører graden din for å matche karrierevalget ditt, med fokus på enten internasjonal markedsføring, markedsledelse eller markedskommunikasjon.
Følgende emner er veiledende for hva du skal studere på dette kurset.
År 1
Du blir introdusert til sentrale markedsføringsteorier og digital markedsføringsteorier, konsepter og nye markedsføringsverktøy og -teknikker. Vi fokuserer på kunden, undersøker kjøperatferd og faktorene som påvirker oppfatninger og kjøpsbeslutninger.
Studieemner inkluderer:
- Kjøpers atferd
- Essentials for digital markedsføring
- Faglig utvikling for markedsførere
- Grunnleggende om markedsføring
- Det globale markedsføringsmiljøet
Du vil også få muligheten til å ta en valgfri modul som utvider dine ferdigheter eller hjelper deg til å få mer inngående kunnskap om ditt fagområde. Alternativmodulen din kan være et fremmedspråk.
Kredittnivå 4
År 2
Du vil lære hvordan du leverer et markedsforskningsprosjekt, utformer passende forskning, samler primære og sekundære data, utfører både kvalitativ og kvantitativ dataanalyse og bruker funnene til å forbedre beslutningstakingen i markedsføringen. Valgfrie moduler lar deg velge emner som interesserer deg mest. For eksempel undersøker detaljhandelsmarkedsføring utfordringene nett- og butikkbaserte detaljhandelsmultipler står overfor, og driverne bak bransjeendring, og trekker på virkelige erfaringer fra mote- og matvarehandelen. I B2B-markedsføring vil du bli introdusert til de komplekse kjøps- og salgsrelasjonene mellom organisasjoner og markedsføringsspørsmål, som e-handel, nøkkelkontoadministrasjon og forsyningskjedeetikk. Andre alternativer gir deg muligheten til å vurdere etikk og sosialt ansvar i markedsføring, bruk av sosiale medier i markedsføring eller som sportsentusiast kan du vurdere modulen Sportsmarkedsføring.
Studieemner inkluderer:
- Utvikle din profesjonelle merkevare
- Markedsføringsmålinger
- Markedsundersøkelse
- Produkt- og merkevareledelse
Pluss to alternativer fra etikk og sosialt ansvar i markedsføring, markedsføring B2B, markedsføringstjenester, detaljmarkedsføring, sosiale medier markedsføring, sportsmarkedsføring eller andre forretningsområder, inkludert språk.
Kredittnivå 5
Plasseringsår
Mellom år 2 og 3 kan du gjennomføre en ettårig bedriftsplassering. Tidligere studenter har fullført plasseringer i en rekke små og mellomstore bedrifter og prestisjetunge organisasjoner, inkludert British Airways, Disney UK og Heinz. Alternativt kan du studere i utlandet ved en av våre samarbeidsinstitusjoner. Du kan også velge å dele opp året i utlandet i en førstesemesterutveksling og en andresemesterpraksis, begge gjennomført i utlandet, eller gjennomføre et utplasseringsår i utlandet.
År 3
Vi fortsetter å utvide kunnskapen din om markedsføringsledelse, og lærer hvordan du bruker beregningene du allerede har studert for å analysere dataene som samles inn og bruke dette til å informere om markedsføringsstrategibeslutninger. I tillegg vil du se i større dybde på hvordan merkevarer promoterer seg selv ved hjelp av de ulike markedskommunikasjonsplattformene og -mediene. Du vil også utvikle en markedsføringsstrategi for et live markedsføringsprosjekt som tidligere har inkludert å jobbe med en liten bedrift og en internasjonal veldedighet.
Du har muligheten til å gjennomføre en avhandling hvor du skal forske på et emne du ønsker. Du kan for eksempel analysere hvordan et nytt produkt lanseres i markedet, hvordan influencere brukes til å markedsføre merkevarer gjennom sosiale medier og hvordan merkevarer endrer budskapene sine gjennom kundereisen. Alternativt kan du se på hvordan et selskap bygger engasjement for å beholde kundene sine, eller hvordan en merkevare kan forbedre sin rangering på søkemotorer.
Studieemner inkluderer:
- Analysere problemer og designe løsninger for markedsføring
- Markedsføringsanalyse
- Markedskommunikasjon
- Markedsføringsledelse
Pluss to alternativer fra destinasjon, kultur- og kulturarvsmarkedsføring, interaktiv og digital markedsføring, global markedsføringsledelse, ny produktutvikling, moderne salgs- og salgsledelse, en avhandling eller andre forretningsområder, inkludert språk.
Kredittnivå 6
Internasjonale muligheter
Mange av våre kurs tilbyr internasjonale studie- og arbeidserfaringer, og universitetet gir andre globale muligheter som alle studenter kan søke på - så uansett hva du studerer, har du sjansen til å reise til utlandet.
Muligheter kan omfatte:
- Å delta i et semester eller et års utveksling ved institusjoner rundt om i verden
- Delta på en internasjonal sommerskole eller ekskursjon
- Utvikle CV-en din gjennom frivillig arbeid eller arbeidsplasser i utlandet
Internasjonal erfaring utvider horisonten, øker selvtilliten og forbedrer global forståelse, ved siden av å være fantastisk for din karriere.
Galleri
Program undervisningsavgift
Stipend og finansiering
Universitetet er dedikert til å støtte ambisiøse og fremragende studenter, og vi tilbyr en rekke stipendier til kvalifiserte studenter, som dekker hele eller deler av studieavgiftene dine.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.