Keystone logo
Argentina

Beste universiteter for Bachelor Programmer i Argentina 2024

Antall institusjoner: 122
    • Mendoza, Argentina

    ADEN er fokusert på opplæring og faglig utvikling av bedriftsledere og ledere, både ansikt-til-ansikt og e-læring. Det er preget av innovasjonen av sine læringsmodeller orientert mot praktisk anvendelse og bruken av interaktive, erfaringsbaserte og lekne klassemetodikker, undervist av professorer som overfører sin enorme ledererfaring og overfører beste praksis som brukes i selskaper over hele Amerika. Latina.

    • Pilar, Argentina
    • Rosario, Argentina

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bologna, Italia
    • Cesena, Italia
    • + 4 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • 1906, Argentina

    Å være på utdanningsområdet betyr å være forberedt på endring, læring er konstant bevegelse. Hvis vi legger til denne viktige funksjonen hastigheten vi opplever i sosiale endringer i dag, må vi begynne med å si at alt er mulig når vi snakker om undervisningsmetode. Vi starter med det åpenbare: språk lar oss kommunisere. Derfor må læring av et andrespråk ha kommunikasjon som hovedakse. Vi får elevene våre til å kommunisere på spansk, vår metode har et tydelig stress på kommunikasjon. I tillegg til dette didaktiske formålet, tror vi på kraften i nedsenking i et fellesskap av spansktalende. Når elevene er fordypet i språket han ønsker å lære, gjelder alt de lærer i klassen i forskjellige virkelige sammenhenger hele tiden. Denne konstante eksponeringen formidler behovet for sterk motivasjon og øker derfor deres sjanser til å lære. I VOS drar vi fordel av utdanningskraften i denne fordypningen i språket: ingen tilsynelatende realiteter, vi bruker virkeligheten med all sin styrke, både i klassen og utenfor (i e-læring er dette også mulig: den spanske fordypningen kan være nesten fullstendig oppnådd gjennom et sosialt nettverk). Denne kunnskapsinnsamlingen fortsetter i ukentlige workshops og kulturelle aktiviteter som gjør hver dag til et kulturelt eventyr med spansk. I utformingen av vårt pedagogiske pensum og planlegging av hver spanskklasse, er vi veldig klar over det avgjørende faktum at "læring ble påvirket av teknologi". Dette endrer undervisningspraksis, elevens rolle, hva som er kunnskap og i hovedsak hva vi gjør for at folk skal lære.

    • Buenos Aires, Argentina

    implantesArgentina online, ved hjelp av VisualRex -plattformen, tilbyr deg en av de beste erfaringene med onlineopplæring innen implantologi og andre relaterte områder. Tjenesten strømmer på forespørsel, som lar deg følge kursene dine på enhetene du vil ha, og når du vil. Når online-kurset er godkjent, har du muligheten og fordelen av å delta på et en-ukers intensivt praktisk kurs (CPI), hvor du vil bruke alt du har lært, og plassere mellom 6 til 12 implantater på pasienter. Studenter på nett, 10% bonus på KPI og andre fordeler.

    • La Plata, Argentina

    Universidad del Este ble født i en ny nasjonal, regional og verdens kontekst, forutsatt at det i øyeblikket i historien må reise med ansvar og den faste forpliktelsen til å tolke, delta og bidra til denne konteksten. Kvaliteten ved universitetet vårt opprettholdes i det permanente søket etter nivået av fortreffelighet, ved å bevare den institusjonelle identiteten, prosessens relevans og den kontinuerlige interne og eksterne evalueringen, basert på nødvendig forståelse av miljøet der det settes inn. Et vitenskapelig og forskningsmiljø, et rom for utdanningstjenester og kontinuerlig opplæring. Vårt universitet er forpliktet til kvaliteten på undervisningen, fremragende forskning og støtte til fortjeneste, evne og likestilling. Tilrettelegge og fremme tilgang til informasjonsmateriale av høy kvalitet for lesing, konsultasjon og studier og permanent orientering, veiledning og konstant støtte fra spesialistlærere med fokus på rådgivning. Vi streber etter å danne rettferdige, dyktige og kritiske borgere, med en bred og tverrfaglig visjon og som påtar seg ansvaret for å bidra til en mer rettferdig og støttende verden. Jeg er glad for å kunne ønske deg velkommen til dette informasjons- og kommunikasjonsmidlet der du vil kunne starte en kunnskap og et forhold vi ønsker fruktbart og intenst.

    • San Martín, Argentina

    UNSAM er et nasjonalt, offentlig og gratis universitet som ble opprettet i 1992. Det tilbyr et bredt spekter av bachelor- og kandidatkarrierer, både innen human- og samfunnsvitenskap og innen eksakt og naturvitenskap. Mer enn 65% av ressursene er bestemt til vitenskap og teknologi. Med fokus på felles arbeidspolitikk, opprettholder det relasjoner med byråer som fremmer vitenskapelig forskning og teknologioverføring. Dens allianser med blant annet National Council for Scientific and Technical Research (CONICET), National Atomic Energy Commission (CNEA), National Institute of Industrial Technology (INTI) og National Institute of Agricultural Technology (INTA) forbedrer sine teoretisk produksjon, utvikling av forskningen og opplæring av menneskelige ressurser. Blant prestasjonene hans inkluderer de kloning av et bitransgent storfe for produksjon av melk som ligner den menneskelige og restaurering av veggmaleriet Plastic Exercise, av David Alfaro Siqueiros. UNSAM har også sitt eget forlag (over 100 publiserte titler) og hittil har det signert mer enn 250 avtaler med utenlandske universiteter for utveksling av studenter, lærere og forskere. Hovedkvarteret ligger i General San Martín -distriktet, nordvest for den autonome byen Buenos Aires. Bygget på en gammel jernbanestrand på mer enn to hektar, utgjør Miguelete Campus en av hovedattraksjonene i Buenos Aires -territoriet når det gjelder arkitektonisk planlegging og bevaring av kulturminner.

    • Salta Province, Argentina

    National University of Salta er en institusjon for offentlig rett, autonom og autark, hvis mål er å fremme, formidle og bevare kultur. Den oppfyller dette formålet i permanent kontakt med universell tanke og legger særlig vekt på problemene i regionen og landet. Universitetet bidrar til utvikling av kultur gjennom humanistiske studier, vitenskapelig og teknologisk forskning og kunstnerisk skapelse. Spred ideer og kunstneriske prestasjoner gjennom undervisning og de ulike formidlingene av kunnskap. Universitetets oppgave er generering og overføring av kunnskap, vitenskap og dens anvendelser og kunst. Hovedformålet er utdanning fra et etisk perspektiv. Universitetet søker integrert og harmonisk dannelse av medlemmene i universitetssamfunnet, lærere, studenter, nyutdannede og universitetsstøttepersonell, og innpoder dem ånden av moralsk rettferdighet og etisk og samfunnsansvar. Det trener forskere, lærere og egnede fagfolk. Det opprettholder permanente forbindelser med kandidatene sine gjennom en kontinuerlig opplæringsprosess som tar sikte på å oppdatere og forbedre dem, fremme undervisning, forskning og profesjonell praksis som er engasjert i problemene i landet og regionen. I sin egenskap som statlig enhet samarbeider den med identifisering og løsning av nasjonale og regionale problemer, i samsvar med de spesifikke normene som regulerer dens funksjoner, presenterer sine konklusjoner, gir teknisk råd og deltar i felles aktiviteter med statlige og private institusjoner gjennom avtaler. samarbeid. Universitetet er blottet for ideologiske, politiske og religiøse spørsmål, og forstår sosiale, politiske og ideologiske problemer og studerer dem vitenskapelig. Det er fremmed for enhver sektoriell interesse eller dogmatisk forestilling. Den fremmer en kritisk holdning og sikrer den bredeste ytringsfriheten i den. Universitetet, i tillegg til sin spesifikke oppgave som et studie- og forskningssenter, søker å spre fordelene med dets kulturelle og sosiale handling ved å samhandle med miljøet.

    • Bernal, Argentina

    National University of Quilmes (UNQ for initialene på spansk) ble grunnlagt i 1989. Det ligger i hjertet av det sørlige Buenos Aires storbyområde, i Bernal City, Quilmes. Tre millioner mennesker bor i denne regionen, som sentraliserer 20% av landets industrielle virksomheter. I dag har UNQ over elleve tusen studenter, fordelt på sine hovedfag og videreutdanningskurser. Universitetets oppgave er produksjon, undervisning og overføring av kunnskap av høyeste kvalitet, i et miljø med likeverd og mangfold. UNQs viktigste funksjoner er undervisning, forskning, tilleggskurs, dannelse av menneskelige ressurser, teknologisk utvikling, produktinnovasjon og kulturfremmende arbeid.

    • Lomas de Zamora, Argentina

    Undervisningen ved dette universitetet er anerkjent på forskjellige felt. Gjennom verktøy for å evaluere materiale og menneskelige ressurser opprettholder vi kvalitetsstandarder i karrieren, samtidig som vi fremmer oppdatering og kritisk gjennomgang av innhold.

    • José C. Paz, Argentina

    Ligger i byen José C. Paz, ble National University of José Clemente Paz (UNPAZ) opprettet i 2009 ved lov nr. 26 577. UNPAZ anerkjenner høyere utdanning som en grunnleggende sosial rettighet for den økonomiske, sosiale og kulturelle utviklingen i regionen og for å styrke rettsstaten og de demokratiske verdiene til folket. I denne forstand er oppdraget å undervise i høyere utdanning så vel som produksjon og formidling av kunnskap som bidrar til utviklingen av regionen, og stiller seg til tjeneste for konsolidering av sosial likeverd og utvikling. Hans visjon er å fremme likeverd, inkludering og utvidelse av muligheter høyere utdanning tilbyr til lokalsamfunnet. Verdiene som inspirerer det er basert på solidaritet som en vei i oppgaven med å danne menn og kvinner med integritet som som mennesker og innbyggere bærer de høyeste idealene som humanismen reiser og er i stand til å sette sin kunnskap til tjeneste av samfunnet. demokrati og menneskehetens vekst. Målet med dette studiehuset er å garantere gratis grunnutdanning og tilgang til det offentlige, gratis og gratis universitet, sikre like muligheter og muligheter, utvikle en flertall åpenhet uten diskriminering mot alle samfunnssektorer. Enhver borgeres tilgang til det offentlige universitetet utgjør en ervervet rettighet. Høyere utdanning bør ikke bare være et offentlig og sosialt gode, men en universell menneskerettighet og et ansvar for staten.

    • Los Polvorines, Argentina

    National University of General Sarmiento (UNGS) ble opprettet 20. mai 1992 ved nasjonal lov nr. 24 082 og ble grunnlagt i 1993 da den organiserende rektor Roberto Nöel Domecq og rådgivende kommisjon ble utnevnt. UNGS skylder navnet sitt til daværende parti for general Sarmiento, som senere i 1994 ble delt inn i tre kommuner: San Miguel, José C. Paz og Malvinas Argentinas. Siden grunnleggelsen har universitetet som prinsipp tatt i bruk koblingen mellom opplæring, kritisk undersøkelse av problemene som påvirker samfunnet og søket etter alternative handlinger for å overvinne dem. UNGS er organisert i fire tverrfaglige forsknings- og undervisningsinstitutter som søker å svare på aktuelle problemer knyttet til industri, vitenskap, byen og kunnskap. De er Institute of Sciences, Institute of the Conurbano, Institute of Industry og Institute of Human Development. Det sentrale aspektet av aktiviteten er å bidra til demokratisering av undervisning, tilgang til kunnskap fra alle samfunnssektorer og jakten på akademisk fortreffelighet, forutsatt en pedagogisk strategi fokusert på å sikre en solid grunnleggende og spesifikk opplæring hos studentene. Innenfor denne rammen tilbyr universitetet gratis bachelorgrader, nasjonalt gyldige grader, studiestipendier, akademiske stipend for opplæring i undervisning, forskning, ledelse og samfunnstjenester, personlig tilpasset opplæringsstøtte, et moderne og effektivt bibliotekspublikum, og gratis tilgang og akademisk kvalitet rom. Universitetets campus ligger i Juan María Gutiérrez 1150, byen Los Polvorines, Malvinas Argentinas, nordvest for Greater Buenos Aires.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, Argentina

    Universitetslivet i Formosa vises med etableringen av National University of the Northeast, (UNNE -14. desember 1956, ved lovdekret nr. 22.229), som et universitetssenter for hele regionen som inkluderte provinsene Chaco, Corrientes , Misiones og Formosa. I virkeligheten ville universitetsaktiviteten bare begynne i Formosa med en avtale signert mellom regjeringen i provinsen og National University of the Northeast. Senere, 26. mars 1971, ble det undertegnet en avtale der Formosa University Institute ble opprettet, som startet sin virksomhet 21. april 1971. den gamle strukturen i henhold til rektoratresolusjon nr. 0375 av 14. mars 1974, basert på nevnte ministervedtak. Ved resolusjon av rektoratet nr. 2082 fra september 1976 ble driften av de eksisterende akademiske enhetene (Universitetsinstituttet, Fakultet for landbruksutdanningsvitenskap og Fakultet for fornybare naturressurser) forent i fakultetet for fornybare naturressurser, der det ville diktere på en stabil måte, skogsingeniørkarrieren, gjennomføre ulike heltidskarrierer i henhold til nye behov. Andre universitetsaktiviteter var rettet mot agenter som allerede jobbet på disse områdene. Slik var det med karrieren til offentlig administrasjonstekniker eller banktekniker. Begrepet diktering av professorene hvis registrering ble utført i perioden mellom 1970 og 1974 skyldtes behovet for å møte spesifikke krav til personer som var inaktive, selv om registrering for disse karrierer var åpen for andre søkere. I 1984 begynte lærerstaben å fungere, blant de karrierer som ble etablert av avtalen. I 1986 begynte lærerstaben i differensiert utdanning og lærerstaben i biologi som en stabil karriere, som fortsetter til i dag.

    • Córdoba, Argentina

    National University of Córdoba (UNC) har en studentpopulasjon på omtrent 136 tusen studenter. Fysisk har den et areal på 11,5 millioner kvadratmeter, hvorav 1,37 millioner er i byen Córdoba og resten i det indre av provinsen Córdoba. Eget dekket område overstiger 380 tusen kvadratmeter. UNC - også kjent som Casa de Trejo - er fordelt mellom Ciudad Universitaria og det historiske sentrum av Córdoba, og har femten fakulteter; to ungdomsskoler; 145 forskningssentre og institutter; tjuefem biblioteker; sytten museer; et laboratorium for blodprodukter; to sykehus; en blodbank; to astronomiske observatorier; et naturreservat, og et multimediakommunikasjonssystem som består av to TV -kanaler, to radioer (AM og FM) og en nyhetsportal.

    • Buenos Aires, Argentina

    UNdeC er en institusjon for høyere utdanning, offentlig og gratis, ansvarlig og forpliktet til kvalitet, relevans og tilhørighet til det chilenske samfunnet, provinsen og regionen; kraftig, kreativ og stadig i vekst. Selv om nasjonale universiteter må svare på driftslogikk og kvalitetsparametere som er likeverdige i kompetansen til alle medlemmer av National University System, har de også et geopolitisk engasjement. Beslutningen om å installere et universitet er basert på overbevisning om å styrke utviklingen av denne regionen.