Keystone logo
India

Beste universiteter for Bachelor Programmer i India 2024

Antall institusjoner: 31
    • Milan, Italia
    • Mumbai, India

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Rio de Janeiro, Brasil
    • Bailrigg, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
    • + 3 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Nantes, Frankrike
    • São Paulo, Brasil
    • + 5 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Sharjah, De forente arabiske emirater
    • Oman Online, Oman
    • + 7 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
    • Budapest, Ungarn
    • + 62 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ahmedabad, India

    CEPT University fokuserer på å forstå, designe, planlegge, konstruere og håndtere menneskelige habitater. Dens undervisningsprogrammer tar sikte på å bygge gjennomtenkte fagfolk og forskningsprogrammene dypere forståelsen av menneskelige bosetninger. CEPT University gjennomfører også rådgivende prosjekter for å fremme målet om å gjøre naturtyper mer levelige. Gjennom utdannings-, forsknings- og rådgivningsaktivitetene sine, streber CEPT etter å forbedre effekten av habitatyrker for å berike livene til mennesker i Indias landsbyer, byer og byer. Universitetet består av fem fakulteter. Arkitekturfakultetet ble opprettet som "Arkitektskolen" i 1962. Det fokuserer på design i det private riket. Det fakultet for planlegging som fokuserte på planlegging i det offentlige, ble opprettet i 1972 som 'School of Planning'. Fakultet for teknologi, som konsentrerer seg om konstruksjon og konstruksjon, ble etablert i 1982 som 'School of Building Science and Technology. Designfakultetet ble opprettet i 1991 som 'School of Interior Design'. Den omhandler habitatrelaterte interiører, håndverk, systemer og produkter. Fakultet for ledelse ble opprettet i 2013, og det fokuserer på habitat og prosjektledelse. CEPT University tar navnet sitt fra 'Center for Environmental Planning and Technology. CEPT og de forskjellige skolene den består av ble opprettet av Ahmedabad Education Society med støtte fra regjeringen i Gujarat og regjeringen i India. Regjeringen i Gujarat innlemmet CEPT som et universitet i 2005. I 2007 anerkjente University Grants Commission CEPT University henhold til seksjon 2 (f) i UGC Act, 1956. Institutt for vitenskapelig og industriell forskning (DSIR) fra Indias regjering anerkjenner universitetet som en vitenskapelig og industriell forskningsorganisasjon (SIRO).

    • Mangalore, India

    Siden 2012 har Numazu Kosen gitt et konsistent 7-årig utdanningsprogram som kombinerer et 5-årig avdelingskurs med et 2-årig videregående kurs, med spesiell vekt på tidlig ingeniørutdanning. Studenter kan tjene en Associates 'Degree i ingeniørfag ved å fullføre den 5-årige studieplanen og en bachelorgrad ved å fullføre den 7-årige studieplanen. Vi tilbyr utdanning for å utvikle en kompetent ingeniør med tilstrekkelig praktisk erfaring og teoretiske analytiske evner. Vi har introdusert en ny læreplan fra tredje skoleår der studentene, i tillegg til hovedfaget, velger ett av følgende 3 kurs: Miljø- og energisystemteknikk, Avansert materialvitenskap og ingeniørkurs, eller Industriell ingeniørkurs for medisinsk & Velferdsinstrumenter. Denne læreplanen er integrert i et ingeniørutdanningsprogram kalt "Tverrfaglig systemteknikkprogram." Med disse kursene tilbyr vi en utdanning som kan tilpasses fleksibelt i henhold til regionale behov, teknologiens fremskritt og endringer i den industrielle strukturen. Vi har også introdusert i vårt system aktiv læring, omfattende lesing på engelsk og opplæring i kommunikasjonskunnskaper for å utvikle ingeniører som har dyp kunnskap ikke bare i sitt spesielle ingeniørfelt, men også i et bredt spekter av studieretninger, for å kunne ta riktige beslutninger fra et globalt synspunkt. Ingeniører forventes selvfølgelig å ha god etikk og medmenneskelighet. Studenter i lavere karakterer ved Numazu Kosen bor på hybler. Gjennom denne opplevelsen av å bo i en gruppe, lærer forhåpentligvis vennlighet og hvordan de kommer overens med andre, selvdisiplin og hvordan regler og roller fungerer i en gruppe. Slike erfaringer kan bidra til å bygge stor tillit og evne til å jobbe i en gruppe i en fremtidig karriere. Numazu Kosen er den eneste høyere utdanningsinstitusjonen i østlige Shizuoka Prefecture som bidrar til regional industri som den gjør gjennom Fuji Pharma Valley Initiatives (en industri, regjering og akademisk prosjekt) og Fuji Medical Engineer Training (F-met).

    • Bengaluru, India

    I nesten et tiår har Think Education vært ledende innen utvikling av vellykkede programmer, prosjekter og partnerskap i utdanningssektoren. Vårt grunnleggende mål er å støtte våre kunder og samarbeidspartnere i å nå sine mål i utvalgte asiatiske markeder gjennom tilbud av tilpassede tjenester innen studenterekruttering, partnerskapsutvikling, lederutdanning og erfaringsopplæringsprogrammer. Vi har ekspertise på å utvikle strategiske allianser for våre kunder på de markedene som betyr mest for dem. Gjennom vårt arbeid bringer vi enkeltpersoner, utdanningsinstitusjoner, stiftelser og myndigheter sammen for å oppnå felles mål og bidra til å skape ny kunnskap og erfaringer som til slutt støtter forbedring av samfunnet. Noen av våre kunder har inkludert Rutgers University (USA), Northwestern Michigan College (USA), King's College London (Storbritannia), University of East London (Storbritannia), Felsted School (Storbritannia), Macquarie University (Australia), Institute for Strategic Leadership (Japan), Pearson Vue (India) blant andre.

    • Bengaluru, India

    Vår løfte "Kreativ kompetanse-foran kurven" Med over to tiår med å bygge levende og spenstige praksisfellesskap, har Srishti utviklet en særegen flerdimensjonal tilnærming til evne til utvikling og er forpliktet til å bygge kreative kompetanser foran kurven. Det kreative øyeblikket Erkjennelsen av at vi lever i en verden som blir stadig mer tilkoblet, nettverksbasert og avhengige av hverandre, og dermed mer komplekse for hver dag, har betydelige implikasjoner for hvordan vi griper inn for å få bedre resultater for alle, i dag og varig og bærekraftig inn i fremtiden.

    • Bengaluru, India

    New Shores International College er et innovativt og dynamisk høyskole som leverer det beste innen tverrfaglig utdanning på en unik og unikt stimulerende måte. Vår tverrfaglige tilnærming utdanner studenter til å tenke både bredt og dypt, slik at intellektet kan utforske grensene for tradisjonell utdanning. Nyutdannede forlater New Shores som velinformerte og avrundede personligheter, i stand til å anvende omfattende analytiske og kreative ferdigheter, og bevisste på verden rundt og sitt eget potensial for å operere innenfor den. Utdanningsfilosofien i New Shores skiller mellom "å utvide sinnets krefter" og "lagre det med kunnskap". Naturligvis må studentene våre lære og beholde en mengde data, men avgjørende er at de også blir lært å bruke kritisk analyse og kreativitet på hva disse dataene kan være. Tilsynelatende fra andre institusjoner, ser vi på New Shores på en høyskoleutdanning som en tid for oppdagelse, hvor nysgjerrighet må oppmuntres og spørsmålene aldri skal slutte å komme. Vi vil at studentene våre skal være modige og fantasifulle, og vi erkjenner at det også betyr å mislykkes - og deretter lære av fiasko - for å oppnå enda større suksess. Vi krever av studentene våre at de interesserer seg for emner utenfor den smale læreplanen som er pålagt av mer tradisjonelle læringsinstitusjoner: på New Shores tror vi at kunstnere lærer av forskere, forskere fra ledere og ledere fra kunstnere.

    • Dehradun, India

    Hvert kurs vi tilbyr er designet med disse prinsippene i bakhodet, og derfor fokuserer hvert program på å forbedre dine praktiske forretningskunnskaper og forståelse av bransjen. Vi vil gi deg verktøyene og informasjonen du trenger for profesjonell suksess, samt støtte fra bransjefokuserte akademikere som er på toppen av sitt felt. Du vil også dra nytte av vår omfattende karrierestøtte, som du kan stole på for veiledning og råd. Alle våre kurs bruker praktiske undervisningsmetoder, for eksempel casestudier, besøk på utstillinger og bedrifter, gjesteforelesere og diskusjoner i klasserommet. Dette betyr at du vil få en praktisk forståelse av hvordan konseptene som er lært på programmet ditt, kan brukes i virkelige virksomheter. Målet vårt er din suksess: Når du tar eksamen, vil du snart kunne komme inn på arbeidsmarkedet som en høyt kvalifisert profesjonell.

    • Ghaziabad, India

    Amity Education Group er Indias ledende private utdanningsgruppe, rangert blant de 3% beste universitetene globalt av QS (vi er rangert som nr. 1 i India og #37 i verden for vårt flaggskipsprogram- Online MBA), britiske rangeringer og det eneste universitetet i India med den høyeste amerikanske og britiske akkrediteringen. Våre programmer er også WES -akkreditert i USA og Canada. Vi var de aller første i India som fikk UGC -godkjenning for våre online programmer.

    • Rajpura, India

    Chitkara University i Punjab har blitt grunnlagt av Dr. Ashok Chitkara og Dr. Madhu Chitkara, som har vært lidenskapelige lærere i mer enn 40 år nå. Siden starten har Chitkara University vært annerledes. Elevene våre har vært forskjellige. Det samme er vårt fakultet, våre faglige styrker og vårt syn på undervisning og læring. I løpet av et tiår er de fleste av våre akademiske programmer rangert blant de 50 beste programmene i landet. Studenter fra hele landet blir tiltrukket av Chitkara University grunn av vår forpliktelse til å undervise i dyktighet, fokus på forskning, skreddersydde kurs som gjør utdanningen vår relevant for endrede karrieredynamikker og formidable industripartnerskap.

    • Mumbai, India

    Athena School of Management er Indias mest eksklusive Business School som ligger i Corporate Hub i Hiranandani Gardens, Powai i Mumbai. Athena fokuserer på å skape fremtidige bedriftsledere gjennom flere praksisplasser, globale allianser, In Depth Corporate Connect & Cutting Edge Pedagogy. Athena tar et nytt blikk på Management Education, med fokus på en sluttbrukerstyrt pensum for bedrifter, designet og undervist av de beste fra Corporate India for å skape neste generasjon av bedriftsledere. I et dynamisk og raskt utviklende forretningsmiljø har vi som mål å skape fremtidsklare bedriftsledere og entreprenører som ikke bare tilpasser seg endringer - de er forandringen! Vår motto er “Consilio Et Animis” som er latin for “By Wisdom & Courage” - de to egenskapene som trengs for at studentene våre skal nå toppen av suksess !!

    • Kolkata, India

    EDU ble grunnlagt i juni 2018 og er en privat institusjon for høyere utdanning med en visjon om å øke kvaliteten og tilgjengeligheten til høyere utdanning vesentlig. En ny æra med innovasjon innen utdanning utspiller seg foran øynene våre. Teknologien utvider mulighetene som er tilgjengelige for studenter og lærere, og gir aldri før sett nivåer av bekvemmelighet og effektivitet.