Keystone logo
Brics Aviation

Brics Aviation

Brics Aviation

Introduksjon

Brics Aviation er en mellommannstjeneste. Vi veileder og gir råd til elevene i løpet av flyetreningen i Polen. Vi gir tydelig informasjon om trening og tilhørende kostnader. Som entusiastiske og lidenskapelige flyselskaper har vi kunnskap og erfaring. Vi bruker dette til å hjelpe studentene under trening i Polen. For eksempel introduserer vi elevene til polske luftfartsmyndigheter. Vi introduserer dem til luftfartslovgivningen. Å støtte og fungere som en kilde til informasjon når det er nødvendig.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

Alt du trenger å vite!

For mange piloter er flygende for flyselskapene den ultimate drømmen - så hvis du har spurt spørsmålet 'Hvordan blir jeg kommersiell pilot?' Elinor Evans deler noen svar for å starte deg på veien til din karriere ...

Flyging over hele verden på kontrollen av noen av de mest sofistikerte flyene som eksisterer, er for mange en drømmesjobb. Så forståelig nok har du spurt spørsmålet: Hvordan blir jeg en kommersiell pilot?

På vei til en karriere som kommersiell pilot, må du ta mange beslutninger - det er ingen "vanlig" rute til en jobb i venstre sete, det er mange forskjellige treningsruter, finansieringsmuligheter og karriere baner. I denne artikkelen besvarer vi bare noen få av de spørsmålene som kommer deg på høyre fot.

Hvor begynner jeg?

Før du signerer på den stiplede linjen for noen form for kommersiell pilotopplæring, bør du se på å skaffe deg den første Class 1 Medical, som er nødvendig for alle som ønsker å trene for et kommersielt flyselskap eller flyselskaps pilotpilot.

Ikke bli lurt av noen av mytene som, 'Jeg kan ikke være profesjonell pilot fordi jeg har briller.' I motsetning til popular tro kan du flytte kommersielle fly som har briller eller kontaktlinser, så lenge visjonen din kan korrigeres til 20/20.

Søkere til en ATPL-lisens må være minst 21 år, og alle medisinere må utføres av et EASA CAA-godkjent Aeromedical Center. Du kan forvente at medisinsk undersøkelse tar opptil fire timer, og det undersøker din medisinske historie, syn, generell fysisk kontroll, hørsel, hjerterytme, lungefunksjon, samt blod- og urintester. Flere detaljer om å få en klasse 1 finner du her.

Vær oppmerksom på at å bli en kommersiell pilot er en stor økonomisk forpliktelse og er også veldig konkurransedyktig. Handle rundt et bredt spekter av treningsskoler, vurder alle de forskjellige ruter og til slutt få erfaring.

Arbeidsplasseringer med flyselskaper kan hjelpe, men hvis du er i skole - bli involvert med din lokale Air Training Corps eller Combined Cadet Force. Hvis du skal på universitetet, bør du også vurdere University Air Squadron. Alle disse opplevelsene vil hjelpe deg med å avgjøre om en pilotkarriere er for deg, så vel som å sette deg i god posisjon når du kommer til pilotvalg og når du konkurrerer om flygelskapsarbeid.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Jeg har hørt om en pilotmangel - er det sant?

Ja og nei; Det er sikkert blandet bevis. Det er sant at Boeings pilot- og teknikerutsikt prosjekterer at de neste 20 årene, vil verdens luftfartssystem kreve 790 000 nye kommersielle flyselskaper. En tredjedel av disse pilotene vil bli krevd i Asia Pacific-regionen, en annen 206,00 i Nord-Amerika og Europa 146.000 - det er mange piloter som trengs!

Det er også sant at på grunn av justeringer i pilots aldersbestemmelser er det et stort antall pilotkapteiner som er satt for å oppnå pensjonsalder de neste årene, noe som har skapt større bevissthet om behovet for å utdanne piloter i fremtiden med kapteinens ferdigheter husk.

Steder

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    Programmer

      Institusjonen tilbyr også:

      Spørsmål