Les den offisielle beskrivelsen

DigiPen Institute of Technology er det første universitetet i ordet for å spesialisere seg på videospillopplæring med 3 campus i Redmond-USA (Vår hovedcampus), Singapore og Bilbao-Europe (åpnet i 2010). DigiPen har forberedt unge mennesker for videospillindustrien og andre sektorer (luftfart, bilindustri, kino ...) i 30 år, ved hjelp av en ekstremt praktisk utdanningsmodell der studentene produserer videospill og animasjoner fra grunnen av. Princeton Review vurderer hele tiden DigiPen som en av de beste skolene i videospillopplæring, og Forbes magazine har anerkjent DidiPen som en referansekollege i Nord-Amerika, og Digipen har også blitt kåret til det nest beste videospilluniversitetet i USA av Animasjons Karriere Gjennomgang . DigiPen-studentene klarer seg med forberedelsen og opplevelsen som dagens industri krever!

I datateknologi grad lærer vi å starte med grunnleggende real-time interaktive simuleringer ved hjelp av videospill som et middel til å gjøre det, våre studenter produserer videospill som gjør hver enkelt komponent som kommer sammen for å gjøre spillene helt nye. De lærer å lage spillmotor, kunstig intelligens, grafikkmotor, fysikk, og alt uten å bruke programvare som de ikke har skapt seg fra grunnen av. I løpet av de fire årene av bachelorgrad utfører studentene 5 komplette videospill (3 spill i 2D og 2 spill i 3D) som arbeider i lag bestående av programmerere og animasjonskunstnere og i de eksakte forholdene de ville jobbe under i profesjonell video spill selskaper. Kvaliteten på spillene produsert av DigiPen-studenter er slik at de vanligvis konkurrerer i internasjonale videospillkonkurranser. DigiPen har vunnet (56 premier), mer enn noen annen videospillskole, i sektorens viktigste Independent Games-festival i San Francisco.

I vår Bachelor of Art and Animation (BFA) begynner våre studenter ved å lære de grunnleggende grunnleggende tegningene, bruke perspektiv og forhold riktig, lære om farge, sammensetning og tekstur. De utvikler sine egne figurer og legger i praksis alt de studerer i sine anatomiklasser. De lager animerte filmer i 2D, i lag og individuelt, i svart og hvitt og i farger. De lærer deretter hvordan man lager 3Dmodeller av sine karakterer og miljøer. I filmklassene lærer de hvordan man beveger kameraet og setter opp og lyser opp scenene sine. Endelig lærer elevene å redigere filmene sine slik at de kommer til live! (Jeg har tatt med noen av våre prisbelønte DigiPen Bilbao studentfilmer) Våre BFA-studenter jobber også i samarbeid med programmører som produserer alle bildene til videospillene og lærer hva de skal jobbe i et videospillproduksjonsfirma.

Våre nyutdannede og profesjonelle muligheter.

Med henvisning til de profesjonelle mulighetene våre grader tilbyr studenter, jobber studenter fra våre 2010 og 2011-kohorter internasjonalt (Ubisoft Tyskland og Canada), nasjonalt (Mercury Steam Game-studioer i Madrid) innen optometri (Davalor Salud Pamplona), On- line programmer (Innomatic) og har opprettet sitt eget selskap (Kaia estudios). " DigiPen har brakt inn i verden to kampanjer av studenter som vanligvis tar mindre enn to måneder å ta sin plass i sektoren. " El Correo avis 22/11/2015

"En av våre studenter startet på et prosjekt for nyutdannede studenter på et stort AAA-selskap og innen ett år hadde blitt overført til selskapets største flaggskipstudio. Våre alumni jobber på mange forskjellige områder fra spill til luftfart, til bilindustrien, film og medisin. I alle tilfeller er de fullt ansatte og ikke jobber som praktikanter. " - Steven Longden, adm.direktør, DigiPen Institute of Technology

Med en arv som står 30 år sterk - nesten like etablert som næringen selv - DigiPen Institute of Technology er en kjent trailblazer av spill og programvareutvikling.

Som verdens aller første institusjon for å spesialisere seg i denne utdanningsformen, har DigiPen stått i fokus for fremgang i digital mediaforskning og datateknologi. "Vi bygger opp på grunnlag av akademikere som har brukt læring, bransjekunnskap og tverrfaglig teambasert samarbeid," sier det institusjonelle oppdraget, "vi inspirerer våre studenter til å forfølge livslang læring, samt vitenskapelig og kreativ leting, og gi dem mulighet til å bli ledere og opphavsmenn på globalt nivå. "

Her er tre grunner til at du skal studere i Bilbao på DigiPens første europeiske campus:

1. Uovertruffen akademikere i et spesielt spesialisert felt

Som en skole som forstår viktigheten av en industriell informert og fokusert utdanning, er DigiPens grader formet rundt spillverdenes krav. Dette intrikat-vevde yrket krever høyt utdannet personell med ekspertvitenskap og dyktighet. Derfor tilbyr DigiPen Bilbao omfattende programmer innen datavitenskap for programvareutvikling og digital kunst og animasjon for film og spill; tjener som en plattform hvor elevene produserer hvert eneste aspekt av deres digitale skapelse.

Lære her er autentisk og organisk, med studenter perfeksjonere sin kunst fra grunnen opp. Datamaskinstudenter, for eksempel, konstruerer spillmotoren (programvaren som brukes til å utvikle spillet) fra grunnen, innspiller dem med evner som når langt utover spillområdet og i simulering, kunstig intelligens og andre applikasjoner. Og kunstnerne er i samme båt, og tar en rekke tegningsklasser i tradisjonell 2D-animasjon, anatomi og film.

Alt som læres i DigiPens klasseromsmiljø, blir brukt på et praktisk prosjekt, hvor studentene lager totalt fem banebrytende spill hele tiden på skolen, mens kunststudenter også konstruerer full lengde 2D og 3D-design for spill og film. All erfaring som er oppnådd av DigiPens faste analoge grunning, strekker seg til den digitale arenaen i form av 3D-modellering, teksturering og animasjon.

Dette er en institusjon der kreativt samarbeid oppfordres. Som sådan jobber DigiPen-studentene med sine prosjekter i lag fra sin aller første dag. Det er en direkte etterligning av hvilket arbeidsliv som vil være på en ekte verdensproduksjon eller filmproduksjon, som tjener som uvurderlig faglig erfaring som lønner seg senere.

Studentene høster også fordelene ved DigiPens respekterte faglige fakultet. Disse menneskene er aktivt engasjert i industrien, og mange mottar prestisjefylte priser i sine respektive fagområder. Forstå trender og fluktuasjoner som følger med dette markedet, gir lærere kunnskap som oppfyller den globale etterspørselen etter industrien.

2. DigiPen har et uovertruffen rykte

Instituttet har smittet tre tiår med erfaring i virksomheten, i tillegg til å være den aller første som tilbyr en bachelorgrad i spillutvikling - og det er virkelig noe som betyr noe. DigiPen-studentene har vunnet 60 priser i den årlige Independent Games Festival (IGF) - mer enn noen annen skole i verden - for ikke å nevne at det representerer den eneste skolen for å få elevene til å konkurrere i profesjonell kategori.

DigiPens påvirkning og innflytelse har tiltrukket øynene til ledende industristall. Drevet av sin uovertruffen omdømme, har DigiPen smidd betydningsfulle bånd med spill og myndigheter, pluss lokalsamfunnet, for å sikre at læreplanen forblir relevant og oppdatert. Dette har utvilsomt bidratt til instituttets fremragende graduate plasseringsrenter. Fra toppteknologiske selskaper innen sektorer som bilindustri, luftfart, optometri og frakt, til trippel-A titler som Call of Duty, League of Legends, Halo, Assassin's Creed, FIFA, Forza Motorsport og mer - DigiPen-studenter har gjort alt.

En uslåelig beliggenhet

Med en helt ny campusutvikling som finner sted i sentrum av Bilbao, er DigiPen-studentene midt i en blomstrende digital scene. Byen har nylig gjennomgått en stor byfornyelse, og går bort fra sine industrielle røtter for å fokusere på turisme og tjenester. Bilbao splitter nye kvartalet vil være godt forbundet og definert av begrepet bærekraft, og fremme "grønn" industri, samt å være rimelig og fylt til randen med et vell av kulturelle og sosiale fasiliteter for alle å nyte. Men fremfor alt er det å bli et knutepunkt for kreativitet og innovasjon.

Bilbao evolusjon har vært så stor og inspirert at den selv har blitt valgt som 2018 beste europeiske by av Urbanism Academy, og slår byer som Wien i Østerrike og Ljubljana i Slovenia. "Bilbao er et godt eksempel på grossisttransformasjonen av en tidligere industriell by - ikke bare fysisk, men sosialt, økonomisk og kulturelt," sier David Rudley, leder for akademiet. "Den foryngelse den har oppnådd de siste 30 årene, er intet mindre enn bemerkelsesverdig. Alt dette har blitt oppnådd gjennom dristig og effektiv ledelse, slike som har sett denne byen som har vært gjeldsløse siden 2010. "

Når du går inn i Bilbao som medlem av DigiPen-fellesskapet, blir du også en pioner i programvareutviklings- og spillverdenen.

Programmer gitt i:
Engelsk

Denne skolen tilbyr også:

BA

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

The Bachelor of Fine Arts i digital kunst og animasjon er en fire-årig program designet for å forberede studentene til å skape kunstverk på profesjonelt nivå. ... [+]

The Bachelor of Fine Arts i digital kunst og animasjon er en fire-årig program designet for å forberede studentene til å skape kunstverk på profesjonelt nivå. Snarere enn bare å lære elevene hvordan de skal bruke dagens verktøy og programvare, understreker BFA program utvikling av grunnleggende ferdigheter som forblir relevant og nyttig uansett hvilken teknologi eller medium. Studenter som fullfører dette programmet vil ha kompetanse til å produsere kraftig, påvirker bildebruk i et profesjonelt studio miljø.

Emner som dekkes

Studenter som full konkurrerer BFA programmet vil ha følgende:

Omfattende produksjonserfaring i både 2D- og 3D-animasjon, samt et område med større fokus som gjør det mulig for studenter å målrette en bestemt sektor av bransjen i henhold til deres interesser og evner. Utmerkede tegneferdigheter, inkludert forståelse av hvordan man opprettholder og kontinuerlig forbedrer håndverket gjennom karrieren. Sterke historiefortellende evner, inkludert visuell historiefortelling, litterære tradisjoner, historie gjennom dialog, historie gjennom skuespill og filmkonvensjoner. Kjennskap til moderne studio prosesser, inkludert muligheten til å bruke nåværende verktøy og programvare, samt evnen til å lære ny programvare samtidig som det opprettholdes en streng produksjonsplan. Profesjonelle arbeidsvaner og holdning, blant annet å vite hvordan man kan utnytte og integrere profesjonell kritikk i arbeidet sitt. Karriere Outlook ... [-]
Spania Bilbao
Kontakt skolen
Engelsk
Heltid studier
8 semestre
Campus
Les mer på norsk

BSc

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

The Bachelor of Science i Computer Science i Real-Time Interaktiv Simulering (BSC) er et fire-årig datavitenskap grad å fokusere på de tekniske aspektene av datagrafikk o ... [+]

The Bachelor of Science i Computer Science i Real-Time Interaktiv Simulering (BSC) er et fire-årig datavitenskap grad å fokusere på de tekniske aspektene av datagrafikk og simuleringer. Elevene begynner med et solid fundament i matematikk, fysikk og programmering, deretter bruke denne kunnskapen i årlige team-baserte prosjekter der de designe, programmere, teste, og endelig slipper sine egne fullt spillbare spill for publikum. De som klarer å fullføre bachelorgrad i informatikk i Real-Time Interaktiv Simulering program vil ha fått kunnskap og ferdigheter for å produsere svært komplekse programvaresystemer på et profesjonelt nivå.

Emner som dekkes

Studenter i BS i Computer Science i Real-Time Interaktiv Simulering programmet vil lære å:... [-]

Spania Bilbao
Kontakt skolen
Engelsk
Heltid studier
8 semestre
Campus
Les mer på norsk